Aksesori / Produk / Alatan / Minyak

Tayar Baharu Dari Pirelli Cinturato Rosso Diperkenalkan

Tayar Pirelli Cinturato Rosso tiba di pasaran gantian untuk memberi manfaat kepada pengguna yang mencari keselesaan dan keselamatan, memberikan pilihan yang boleh dipercayai dan premium.

Bunga tayar ini direka untuk menawarkan keseronokan perjalanan dan meningkatkan prestasi dalam kedua-dua keadaan basah dan kering untuk perjalanan yang selamat.

Cinturato Rosso tersedia dengan lebih daripada 50 saiz dari 15 hingga 21 inci, untuk crossover moden, sedan dan SUV.

Bergantung kepada saiz tayar, harga Cinturato Rosso bermula dari RM 250 hingga RM 1,500.

Manfaatkan Pemilik dengan Pengalaman Memandu yang Lebih Baik

Tapak Cinturato Rosso direka untuk memberikan keselesaan dan keseronokan pemanduan berkat rusuk beralur penuh sisi ke sisi untuk melancarkan peralihan daya. Tertutup sehingga rusuk tengah, rusuk berbentuk sisik memanfaatkan kecerunan kekakuan progresif semasa bergolek, membenarkan pelepasan bunyi yang rendah.

Keputusan brek dan pengendalian yang tinggi direkodkan dengan jejari bahu progresif yang mengoptimumkan nisbah sentuhan. Prestasi keadaan basah juga dipertingkatkan, dengan tambahan saluran membujur kecil ke-5 yang terletak pada bahu luaran: saluran ini hanya terbuka apabila berisi, membantu pengaliran air keluar daripada jejak terutamanya dalam keadaan selekoh, mengurangkan risiko akuaplaning. Alur melintang kedalaman boleh ubah juga mempercepatkan pemindahan air ke arah tepi tapak.

Pilihan yang Boleh Dipercayai dan Premium untuk Pasaran Penggantian

Kemunculan pertama Cinturato Rosso mengembangkan keluarga Cinturato Pirelli dengan sejarah yang bermula dari tahun 1950-an. Dan tayar baharu itu mempamerkan prinsip panduan yang telah membentuk pembangunannya dari tahun 1950-an sehingga keselamatan sekarang.

Produk Mengikuti Etos Inovasi Teknologi dan Kemampanan Pirelli, Dibangunkan melalui Simulasi Maya

Teknologi Pirelli juga dipupuk oleh inovasi yang diperoleh dalam pertandingan sukan permotoran, di mana ia telah aktif selama lebih 110 tahun. Pada masa ini, Syarikat mengambil bahagian dalam lebih 350 acara sukan kereta dan motosikal dan sejak 2011 ia telah menjadi pembekal tayar eksklusif untuk Kejohanan Dunia Formula 1. Kepakaran yang dijana dalam sukan permotoran, seperti Teknologi Simulasi Maya, meluaskan manfaatnya kepada produk jalan raya.

Terima kasih kepada analisis data daripada simulator statik dan model maya, matlamat prestasi Cinturato Rosso boleh dicapai dalam fasa pembangunan yang lebih pantas dan dicapai dengan kurang prototaip fizikal yang diperlukan, mengikut etos kemampanan Pirelli, dengan faedah yang berbangkit kepada alam sekitar. Pirelli sangat mementingkan pembangunan mampan dalam strategi perniagaannya dan mempunyai keperluan meningkatkan kemampanan melalui kitaran hayat penuh tayar daripada bahan mentah kepada pembangunan kepada produk hingga akhir hayat tayar.

Mengenai Pirelli

Ditubuhkan pada 1872, Pirelli adalah antara beberapa pengeluar tayar terkemuka dunia dan satu-satunya yang tertumpu secara eksklusif pada tayar pengguna (kereta, motosikal dan basikal) dan perkhidmatan berkaitan. Pirelli mempunyai kedudukan tersendiri dalam tayar bernilai tinggi, dicirikan oleh tayar canggih
teknologi dengan lebih daripada 3.800 homologasi diperoleh, hasil perkongsian dengan pengeluar kereta paling berprestij di dunia. Untuk mencapai tahap prestasi tertinggi, keselamatan dan pembendungan kesan alam sekitar, Pirelli sentiasa komited terhadap penyelidikan dan pembangunan, di mana ia melaburkan 6% daripada hasil daripada produk bernilai tinggi pada tahun 2021.

Terlibat dalam sukan permotoran sejak 1907, Pirelli telah menjadi Rakan Kongsi Tayar Global FIA Formula One World ChampionshipTM sejak 2011, dan telah memperbaharui perkongsian eksklusifnya sehingga 2024. Reka Bentuk Pirelli, selaras dengan tumpuan strategik Pirelli pada segmen kereta Prestige dan Premium, berkembang projek reka bentuk yang disasarkan dengan kerjasama
sebilangan rakan kongsi terpilih yang mewakili kecemerlangan dalam bidang perniagaan masing-masing, dengan matlamat utama untuk menawarkan produk yang unik dan ikonik.

Previous post

Dasar ‘Family Bond’ Volvo Car Malaysia Tingkatkan Penglibatan Majikan

Next post

MFJ Logistics Terima New Truck Generation XT Pertama Johor

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *