Berita Auto

Toyota Gazoo Racing Hasilkan Alat Ganti Tambahan Untuk Supra A70, A80

Nampaknya Toyota Gazoo Racing mempunyai peranan lain selain menghasilkan jentera berprestasi untuk jalan raya dan litar lumba, serta menjadi hos festival perlumbaan. Terbaru, divisyen sukan permotoran Toyota itu telah mengumumkan bahawa ia akan menghasilkan alat ganti tambahan untuk Supra A70 dan A80. Pengumuman ini adalah kesinambungan kepada projek GR Heritage Parts yang telah bermula sejak awal tahun lalu.

BHPetrol_Euro5-Diesel_Web-Banner_BM_GoHedGostan_650x85_FA-2

Menurut Gazoo Racing, mereka akan menghasilkan alat-alat ganti yang sudah dihentikan pengeluarannya dan alat-alat ganti boleh didapati menerusi pengedar-pengedar sah Toyota di Jepun, Amerika Utara, Eropah dan pasaran-pasaran lain.

Bagaimanapun, alat-alat ganti berkenaan akan dikeluarkan dalam bilangan yang terhad. Berikut adalah senarai alat ganti tambahan yang akan dihasilkan semula dan boleh didapati di pasaran bermula bulan ini:

Untuk senarai alat ganti yang lebih lengkap, serta perincian seperti nombor bahagian alat ganti dan tempoh pengeluaran, layari lawan web Toyota Gazoo Racing.

Previous post

Allianz Malaysia Minta Bantuan Menangani Penipuan Insurans Motor

Next post

MINI John Cooper Works 3 Door Facelift Kini Di Malaysia

Amirul Mukminin

Amirul Mukminin

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *