Promosi / Tawaran / Peraduan

Mengapa Anda Perlu Melawat Auto Bavaria Untuk BMW Baharu Anda Tahun Baharu Cina 2021 Ini

Bercerita tentang segmen premium, tidak banyak jenama yang desirable seperti BMW.

Mereka telah menetapkan nada selama beberapa dekad terakhir ini untuk pengalaman automotif premium. Bukan hanya itu, mereka juga menjadikannya sebahagian besar portfolio produk mereka tersedia di Malaysia dengan banyak model popular mereka dipasang secara tempatan.

Namun, sebuah BMW adalah satu komitmen yang besar, dan anda mahu rangkaian peniaga terbaik menjaga anda dan kereta baharu anda untuk tahun-tahun pemilikan yang akan datang. Untuk Tahun Baharu Cina (TBC) 2021, sebenarnya tidak ada peniaga yang lebih baik daripada Auto Bavaria. Bukan sahaja rangkaian peniaga BMW terbesar di Malaysia, tetapi mereka juga menawarkan promosi bertema TBC yang luar biasa.

Berikut adalah apa yang boleh anda harapkan dari Auto Bavaria di seluruh negara semasa sambutan Tahun Lembu.

BMW_Auto Bavaria_CNY 2021

Kadar Pembiayaan Rendah

Salah satu ‘kos tersembunyi’ terbesar bile membeli kereta adalah, pinjaman kereta. Ini kerana pinjaman sewa beli kenderaan di Malaysia dikira berbeza dengan pinjaman perumahan. Daripada kadar faedah yang dikira berdasarkan baki setiap tahun, anda akan dikenakan jumlah pinjaman awal selama bertahun-tahun. Ini bermaksud kadar faedah yang lebih rendah dan pinjaman yang lebih pendek jauh lebih murah daripada keseluruhan pinjaman yang lebih lama.

Dengan Auto Bavaria Tahun Baru Cina ini, kadar faedah pembiayaan serendah 1.88% setahun. Itu benar-benar rendah, kerana kadar faedah biasa untuk kereta baharu sekarang adalah antara 3% hingga 4%. Kadar faedah rendah ini mencecah RM2,208 setiap bulan untuk beberapa BMW luar biasa seperti 218i baharu atau RM2,748 setiap bulan untuk model PHEV yang popular seperti 330e M Sport yang baharu.

5 Tahun Jaminan Perbatuan Tanpa Had + Penyelenggaraan Berjadual Percuma

Anda mungkin pernah mendengar bahawa BMW Malaysia baru-baru ini menyemak semula struktur harganya dengan jaminan pilihan yang lebih pendek untuk harga permulaan yang lebih rendah. Namun, dengan Auto Bavaria, mereka tidak membiarkan pelanggan pergi dengan apa-apa yang kurang daripada jaminan jarak tempuh 5 tahun tanpa had dan penyelenggaraan berjadual percuma yang sudah biasa oleh pemilik BMW. Bagi kami, mana-mana pemilik BMW moden pasti akan melihat kelebihan pakej seperti itu, kerana ini adalah mesin rumit yang memerlukan bahagian OEM dan penyelenggaraan berjadual percuma.

Lanjutan Bateri PHEV

Model PHEV BMW adalah yang paling popular di armada mereka. Anda mendapat julat pemanduan elektrik tulen yang cukup jauh dan keseronokan pemanduan yang sama dengan tork yang lebih banyak daripada model petrol. Walau bagaimanapun, bateri dan sistem elektrik ini bukanlah sesuatu yang anda mahu ganti dengan wang sendiri.

Untuk memberi anda ketenangan dan menjaga nilai penjualan semula kereta, Auto Bavaria memberikan jaminan kepada semua bateri PHEV selama 8 tahun. Ini tambahan 2 tahun untuk jaminan standard 6 tahun yang disokong oleh pengeluar.

BMW PHEV_Auto Bavaria_CNY 2021

Nilai Trade-In Tinggi

Menjadi sebahagian daripada keluarga Sime Darby Motors, Auto Bavaria juga dapat menawarkan nilai trade-in yang lebih tinggi kerana mereka mempunyai saluran kereta terpakai dalaman. Trade-in dengan Auto Bavaria mungkin merupakan nilai termudah dan terbaik jika anda ingin mendapatkan BMW baharu.

Peluang Menang BMW G310R dengan setiap pembelian

Anda mungkin membeli BMW 4 pintu untuk dinikmati, tetapi sebarang pembelian BMW dengan Auto Bavaria secara automatik akan memberi anda peluang untuk memenangi G310R dari BMW Motorrad. Motosikal BMW tangkas ini boleh menjadi mainan atau alasan untuk keluar hujung minggu untuk tugas-tugas yang berdekatan.

BMW M4_Auto Bavaria_CNY 2021

Rawatan Lapisan Anti-Viral Percuma

Auto Bavaria juga menawarkan beberapa kereta pelanggan sedia ada dan baharu percuma rawatan salutan 6-BULAN NANION LIGHTZAP bernilai RM800 * APABILA ANDA MEMESAN BMW.

Lapisan anti-virus ini berasaskan air dan selamat untuk kanak-kanak, namun berkesan untuk membunuh virus di permukaan kereta. Kunjungi bilik pameran Auto Bavaria terdekat anda untuk maklumat lebih lanjut mengenai promosi ini!

*Tertakluk kepada terma dan syarat.

Previous post

Honda ADV 150 Masuk Pasaran Malaysia - RM12k

Next post

Nissan Frontier Reintroduced In The USA And It Looks Rugged

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *