Konsep / Lakaran / Intipan

Ramai Tertarik Dengan Nissan GT-R50 Di Ginza

Sudah tempah unit anda?

Orang ramai berkerumun datang untuk melihat dan juga bergambar dengan ‘Godzilla’ terkini semasa minggu Krismas 2019. Ya, Nissan GT-R50 oleh Italdesign berada di tengah-tengah tarikan Nissan Crossing di Ginza, Tokyo dan penduduk tempatan serta pelancong asing dari semua peringkat umur amat teruja dengan supercar yang hebat ini.

Kami cukup bernasib baik dapat jalan sekeliling dan ambil gambar-gambar ini dengan orang ramai yang berpusu-pusu masuk keluar bilik pameran ini.

Ya, Nissan telah mengesahkan reka bentuk pengeluaran Nissan GT-R50 oleh Italdesign yang merupakan ekspresi muktamad GT-R dan telah membuka buku tempahan rasmi untuk hanya terhad, 50 kenderaan sahaja.

Nissan GT-R50 oleh Italdesign bermula dengan GT-R NISMO terkini Nissan dan menafsirkannya semula dengan kepekaan gaya Eropah – menggabungkan gaya kekerasan dengan ketukangan dan jahitan Itali. Dengan loji kuasa khas yang menawarkan tambahan sehingga 120PS ke atas enjin stok, serta peningkatan casis dan driveline, prestasi padan dengan rupa baru.

Eksterior kereta hampir tidak berubah dari prototaip yang pertama yang ditunjukkan pada bulan Julai di Goodwood Festival of Speed di England. Harga GT-R 720PS yang ditala oleh NISMO oleh Italdesign akan bermula pada 990,000 euro sebelum caj penghantaran, cukai dan opsyen.

Nissan bekerjasama dengan Turin, Italdesign yang berpangkalan di Itali untuk membuat model berdasarkan Nissan GT-R NISMO terbaharu, bersempena ulang tahun ke-50 GT-R pada 2019 dan Italdesign pada tahun 2018. Sementara kenderaan prototaip kelabu khas dengan aksen emas, pelanggan akan dapat menentukan kombinasi warna pilihan mereka untuk versi pengeluaran. Mereka juga akan dapat memilih warna dan pakej dalaman.

Nissan GT-R50

Sebagai tambahan kepada Goodwood, prototaip GT-R50 telah membuat penampilan di Spa-Francorchamps di Belgium, Rolex Monterey Motorsports Reunion di A.S. dan sekarang di Nissan Crossing di daerah Ginza Tokyo. Ia sekarang dipamerkan di Galeri Nissan di Yokohama sejak 7 Dis.

Di bawah bentuk baharunya, Nissan GT-R50 oleh Italdesign menggambarkan pengalaman perlumbaan Nissan GT3 yang luas, organisasi NISMO meningkatkan enjin 3.8 liter V6 VR38DETT yang dipasang secara manual untuk menghasilkan anggaran 720PS dan tork 780 Nm. Sistem rejim suspensi Bilstein yang disemak semula dan sistem brek Brembo yang dinaik taraf membantu mengatasi kuasa tambahan.

Pelanggan yang ingin memiliki GT-R50 sila ke www.GT-R50.nissan dan menghubungi Italdesign untuk mencipta kereta bespoke mereka terlebih dahulu. Penghantaran sudah mula dan akan diteruskan hingga tahun 2020.

Nissan GT-R50
Previous post

Audi SQ8 Talaan ABT Mempunyai 510 hp, 970 Nm

Next post

BMW 2 Series Gran Coupé Membuat Debut Asia Tenggaranya di Singapura

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *