Bisnes

Jualan Mazda CX-30 Melambung

Mazda Motor Corporation (Mazda) bersedia untuk menyambut hujung tahun 2019 dengan baik kerana jualan global mereka meningkat dan sambutan model 2019 mereka semakin baik daripada yang diharapkan. Di Malaysia, permintaan untuk kenderaan Mazda meningkat dan sambutan web terhadap berita dan pengumuman harga model baharu seperti CX-8 dan baru-baru ini CX-30 semua baharu adalah sangat baik dan positif.

Mazda CX-30

Pengurusan Mazda di Jepun baru-baru ini mengumumkan bahawa jumlah pesanan untuk SUV crossover MAZDA CX-30 baharu yang dilancarkan pada 24 Oktober 2019, telah mencapai 12,346 unit dan berkembang. Buat masa ini, bilangan ini mungkin 20-30% lebih banyak kerana minat Crossover baharu di Filipina dan Malaysia sangat menggalakkan.

CX-30 adalah Crossover yang baharu yang diposisikan sebagai salah satu tiang masa depan Mazda, mengikuti MAZDA CX-5 dan kini CX-8, salah satu model teras Mazda, sementara pasaran beralih ke SUV di seluruh dunia. Dibangunkan berdasarkan konsep “crossover yang memperluaskan keluasan hidup dan pandangan dunia”, CX-30 mempunyai reka bentuk yang merangsang kepekaan penonton, mobiliti untuk pergi ke mana saja dengan mudah, dan keupayaan untuk menghabiskan masa dengan mereka yang penting. Mereka menyediakan pelanggan dengan ruang dalaman yang berkualiti tinggi yang boleh digunakan dan prestasi keselamatan yang membolehkan sesiapa sahaja menikmati pemanduan dengan ketenangan fikiran.

Peratusan pesanan mengikut gred adalah 36% untuk “L Package”, yang menggabungkan dalaman coklat yang elegan dengan dua kerusi kulit asli putih dan hitam untuk meningkatkan kualiti, dan untuk meningkatkan peralatan keselamatan canggih dan peralatan yang selesa “PROACTIVE Touring Selection” adalah 48% . Dalam warna badan, “Soul Red Crystal Metallic”, yang menekankan bentuk “KODO Design” dengan tekstur yang tinggi, adalah 25%.

Pelanggan juga berkata, “Mudah untuk diurus di kawasan bandar, saiznya tepat sekali”, “Ruang dalaman yang berkualiti tinggi dengan keseimbangan reka bentuk dan keselesaan, ketenangan dan audio”, “Reka bentuk luar yang indah dan berkarakter dan ramai pelanggan bersimpati dengan gabungan gaya dan pergerakan dan pembungkusan yang canggih. Pelbagai pelanggan, terutamanya yang berusia 30-an dan 40-an.

Melalui pelbagai titik hubungan, termasuk CX-30, Mazda bertujuan untuk menjadi kehadiran yang tidak dapat ditukar dalam kehidupan pelanggan, berhubung dengan pelanggan melalui bon khas, dan menjadi jenama hanya-satu yang terus dipilih.

Previous post

Turki Ada Kereta National Mereka Sendiri - TOGG

Next post

Maserati Serah 40 SUV Levante Di Malaysia

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *