Gaya Hidup

Rolls-Royce Wraith Dapat Sulaman Burung Paling Laju Dunia, Peregrine Falcon

Perhiasan sulaman yang paling terperinci untuk ciri dalam kereta Rolls-Royce telah direka dan diwujudkan di Rumah Rolls-Royce di Goodwood, West Sussex.

Peregrine Falcon, burung terpantas di dunia, yang terkenal dengan kuasa dan kepantasannya, menjadi tajuk pengawasan untuk pasukan Design Bespoke yang berbakat. Bordir yang memaparkan burung pemburu adalah paling sesuai untuk Wraith, Grand Tourer yang dinamik Rolls-Royce.

Bordir yang rumit ini adalah karya terkini dari Rolls-Royce Bespoke Collective. Burung pemburu, yang direka oleh Pasukan Reka Bentuk Rolls-Royce Bespoke, ditafsirkan dengan detail kompleks foto-realistik di kalangan awan di lelangit Wraith. Terdiri daripada hampir 250,000 jahitan, sulaman dramatik ini mengambil satu pasukan pereka, jurujual dan jurutera selama sebulan untuk siap.

Josh Liles, pakar sulaman Bespoke Rolls-Royce Motor Cars sangat mahir dalam mentafsir kehendak pelanggan dan menerjemahkannya menjadi sulaman. Sebelum menjadi pelatih di Leathershop Rolls-Royce, Liles telah dilatih dalam Kejuruteraan Mekanikal dan Reka Bentuk 3D dan Senibina. Selepas sembilan tahun dengan marque, dia kini mengetuai pasukan peminat berbakat yang memikul tanggungjawab untuk semua sulaman marque.

Untuk imejan selanjutnya, sila klick link / pautan ini.

Previous post

Lazada Dan Miros Berkerjasama

Next post

Honda dan Perodua Terima Anugerah Tahap Model Bagi Kualiti Awal

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *