Bisnes

Volvo Car Malaysia Melancarkan Pusat 3S Baharu Di Skudai Johor

Volvo Car tidak berdiam diri dengan kejayaan jualannya yang berterusan.

BHPetrol Merdeka Contest Banner

Dari sudut yang tenang, Volvo Car Malaysia membuat gelombang dalam segmen kenderaan mewah Malaysia dengan pembukaan bilik pameran selepas pembukaan bilik pameran di lokasi utama di mana pesaing terdekatnya bertapak. Dengan permintaan yang semakin meningkat dan asas pelanggan yang semakin meningkat, pemilikan Volvo tersebar dengan ‘senyap-senyap’ di seluruh Malaysia dengan pasaran Audi, Infiniti dan Lexus di pasaran ‘dimakan’ oleh model baru yang bergaya Volvo seperti XC40 dan XC60.

Volvo-3s-Centre 2

Pembuat kereta premium ini, baharu sahaja melancarkan bilik pameran baharu di Skudai, bersama dengan rakan kongsinya, Pekin Auto Sdn Bhd, untuk meningkatkan network pengedar mereka dan menyediakan lebih banyak pilihan untuk pelanggan di rantau Selatan.

Volvo-3s-Centre 3 Volvo-3s-Centre 4 Volvo-3s-Centre 5

Pusat 3S baharu (Sales, Servis, dan Spare Parts) yang terletak di pinggir bandar Johor Bahru akan mematuhi standard runcit terrkin i Volvo Cars’, yang dikenali sebagai Volvo Retail Experience (VRE) – bimbingan penjual yang terbaik untuk berkomunikasikan nilai-nilai Scandinavia yang diilhamkan oleh jenama itu.

“Jenama kami meletakkan penekanan yang tinggi terhadap insan, keselamatan, dan alam sekitar. Ia melangkaui kereta kami – kami komited untuk memastikan para pelanggan kami terpelihara sepanjang perjalanan pemilikan mereka,” kata Encik Nalin Jain, Pengarah Urusan Volvo Car Malaysia.

Untuk menampung permintaan bagi jenama yang semakin meningkat di Johor, Pusat 3S baharu ini mempunyai ruang pameran yang berinspirasikan Scandinavia yang menempatkan model terkini jenama dan pusat servis lengkap dengan sebanyak lima ruang pembaikan.

Volvo-3s-Centre 6 Volvo-3s-Centre 7 Volvo-3s-Centre 8

“Kami bangga mewakili jenama Volvo Cars di Johor Bahru dan memenuhi permintaan pelanggan yang semakin berkembang untuk produk dan perkhidmatannya yang menarik,” kata Encik Yo Kok Kong, Pengarah Urusan Pekin Auto.

Volvo Car Malaysia telah menikmati lonjakan jumlah jualan berkat kehadiran runcit yang lebih kukuh – hasil daripada pelan transformasi Volvo Car Malaysia. Pada separuh pertama 2019, Volvo Car Malaysia merekodkan lebih daripada 60 peratus pertumbuhan tahun ke tahun.

Bilik pameran dibuka dari jam 8:30 pagi hingga 6:00 petang, dari hari Isnin hingga Sabtu, dan dari 9:00 pagi hingga 6:00 petang pada hari Ahad. Pusat khidmat dibuka dari 8:30 malam hingga 6:00 petang dari Isnin hingga Jumaat, dan dari 8:30 pagi hingga 1:00 petang pada hari Sabtu.

Volvo-3s-Centre 9 Volvo-3s-Centre 10 Volvo-3s-Centre 11

Previous post

Apa Kata Pemandu Tentang Kereta Lumba Toyota Vios Generasi Baharu

Next post

Toyota 4Runner 35 Tahun Keupayaan Off-Road

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *