Servis / Modifikasi

Tambahan Karbon Untuk BMW M2 & M5 Baharu Anda

Membeli mana-mana kereta ditala M bermakna mendapatkan kejuruteraan dan reka bentuk terbaik yang terdapat di pasaran automotif dalam garaj anda. Jadi mengapa pergi ke penala lain? Well, untuk menambah keseronokan visual!

BHPetrol Merdeka Contest Banner

Baru beli BMW M2 atau mungkin M5 untuk diri sendiri? Pasti anda mencari beberapa peningkatan visual untuk gaya tersendiri kereta BMW M anda?

Well, ini satu idea.

Syarikat penalaan British, Sterckenn, telah melancarkan beberapa bahagian tambahan untuk model M. Untuk BMW M2 Competition, penala badan Inggeris ini menawarkan pembahagi yang agak bijak untuk bahagian hadapan dan splitter belakang disemak semula yang menarik. Sebuah kereta sukan yang mengubah setiap jalan.

BMW M2 Competition ini berganda dengan gabungan prestasi, ketangkasan dan ketepatan yang cemerlang. Inlet udara yang diperbesarkan di apron depan menandakan kuasa pekat baharu enjin 410 hp Bi-turbo inline 6-silinder petrol. BMW M2 Competition adalah jaminan tetap prestasi tinggi dan aspirasi untuk menetapkan rekod baru. Sebuah kereta M asli, dibina untuk johan dan dengan penambahan ini dilakukan, ia akan kelihatan lebih agresif di jalan raya.

BMWMCarbons2 BMWMCarbons3 BMWMCarbons4

Agak lebih meluas adalah program untuk BMW M5. Atlet perniagaan ini mendapat pereka Sterckenn untuk menghiasinya dengan spoiler pada bibir depan dan sisipan baru dalam pengambilan udara.

Sama seperti M2, ia adalah diffuser di belakang yang merupakan tambahan yang paling menarik, yang memastikan penampilan yang lebih dinamik. Semua bahagian dibuat oleh pereka British adalah dari karbon.

Generasi baru BMW M5 ini adalah pernyataan kemahiran kejuruteraan tertinggi dan kecerdasan memandu inovatif. Untuk dimensi sehingga kini dinamik memandu sampai ke batasannya. Penuh dengan teknologi canggih yang menjadikan rutin perniagaan setiap hari lebih selamat dan lebih selesa.

Sistem panduan semua roda yang inovatif MxDrive daripada BMW M5 baharu yang berkuasa dengan enjin 600 hp (441 kW) menjadikan pemandu itu juruterbang yakin-diri salun sport berprestasi tinggi dengan kuasa, ketepatan, dan ketangkasan yang luar biasa – M Driving Pleasure – murni pada tahap yang baru.

BMWMCarbons5 BMWMCarbons6 BMWMCarbons7

 

 

 

 

 

Previous post

BMW Elite M Card Tawar Lebih Banyak Keistimewaan Eksklusif

Next post

Hyundai i10 2020 Dilancarkan Sebelum Frankfurt Motor Show

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *