Servis / Modifikasi

Bodykit Toyota Veloz Victor Lycan Nampak Menarik

Mungkin anda juga boleh mendapatkannya untuk Alza baharu anda.

Bodykit kereta agak kontroversi, anda sama ada menyukainya atau membencinya. Ada yang berpendapat ia menaik taraf rupa kereta seseorang, ada yang berpendapat bahawa semua bodykit terlalu “boy racer” dan menjadikan kereta kelihatan “riced out” (lebih lanjut mengenainya kemudian) tetapi saya percaya jika dilakukan dengan betul, seperti Toyota Veloz Bodykit oleh Victor Lycan itu, boleh membuat kereta kelihatan hebat.

Kita semua tahu Toyota Veloz dengan sepupunya dari Malaysia, Perodua Alza dan ramai bersetuju bahawa Alza baharu adalah sebuah kereta yang tampan. Apa sahaja yang anda fikirkan tentang penampilannya, ia mendahului reka bentuk lamanya, kudos kepada Perodua dan Toyota dengan reka bentuk yang cantik ini.

Walau bagaimanapun, jika ada apa-apa yang boleh pelajari semasa membesar dalam rumah tangga Asia, ia sentiasa ada ruang untuk penambahbaikan dan bodykit dari Victor Lycan ini adalah contoh yang baik, sama seperti Nissan GT-R mempunyai bodykit Liberty Walk, Toyota Veloz dan Perodua Alza mempunyai Victor Lycan untuk menaikkan rupa kereta itu.

Pada pendapat kami, rupa kelam-kabut daripada terlalu banyak alat tambahan atau bahagian yang mencolok dan besar adalah yang membuatkan kereta kelihatan ‘riced-out’ (berlebihan), tetapi alat tambah yang minimum dan bersih dalam bodykit Victor Lycan ini kelihatan kelas gitu. Istilah ‘riced-out’ juga merujuk kepada alat tambah yang teruk atau bersaiz besar dan hodoh (tidak cantik) yang ditambahkan pada kereta mereka. Kita ada nama tersendiri untuk kereta sedemikian. Kami rasa anda tahu.

Sebaliknya, Recar Garage menawarkan bodykit yang bergaya dan mewah ini memandangkan pelancaran rasmi Toyota Veloz sudah hampir tiba dan seseorang juga boleh menyesuaikan gaya dan warna pada kit badan atau mendapatkan pengubahsuaian tambahan untuk memperibadikan kereta mereka, tetapi kami rasa bodykit standard sudah cukup hebat.

Menampilkan pembahagi hadapan dua tona dan skirt sisi dengan bampar belakang yang bersudut dan sporty yang mempunyai perkataan “Victor” di bahagian tengah yang diperbuat daripada plastik ABS Berkualiti Tinggi yang plug and play serta muat dengan sempurna. Terdapat 2 pilihan, sport dan mewah dan ia datang dalam warna badan asli dan berharga RM2,350.

Selain itu, jika anda menempah Victor Lycan Toyota Veloz Bodykit sekarang, Recar Garage akan memasang bodykit anda secara percuma dan sementara stok masih ada, anda akan mendapat hadiah percuma bernilai lebih daripada RM200. Semua itu serta anda dapat menjadikan Alza anda kelihatan lebih unik berbanding yang lain? Satu tawaran yang, bagus.

Untuk mengetahui lebih lanjut, hubungi Recar Garage di https://wa.me/message/I6WZNPKRJSDMJ1 dan berikan kereta anda pengubah suaian hari ini.

Previous post

SUV Perdana XPENG G9 Akan Dilancarkan Tidak Lama Lagi

Next post

BMW Akan Membina 'Neue Klasse' BAHARU Dengan Sisa Plastik Maritim

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *