Bisnes

Bilik Pameran Borgward Di Glenmarie Siap Untuk Perniagaan

Borgward kini dibuka untuk perniagaan di Malaysia dengan bilik pameran utama mereka di Glenmarie. Terletak di ibu pejabat lama JEEP, bersebelahan dengan ibu pejabat Peugeot di Glenmarie, Shah Alam. Borgward di Malaysia seolah-olah yakin untuk bersaing dalam segmen SUV kompak yang lumayan dengan SUV bergaya yang digambarkan di sini dan kami bersetuju.

BHPetrol Merdeka Contest Banner

Memaparkan panjang 4.48 meter dan jarak roda 2.68 meter, kenderaan baharu ini akan dijual di segmen SUV yang berkembang pesat. Borgward BX5, yang dilengkapi dengan pacuan semua roda, variable torque-on-demand sepenuhnya sebagai pilihan, menggabungkan kebaikan SUV klasik (contohnya fleksibiliti yang hebat dan keselesaan yang unggul) dengan jumlah ruang yang tiada tandingan untuk kenderaan kelas ini dengan pelbagai jenis infotainment dalam talian yang menyeluruh.

CEOnya yakin Borgward BX5 yang baharu ini akan memberikan momentum penting kepada pertumbuhan jenama mereka. Para pelanggan mereka akan teruja dengan kualiti kenderaan yang mengagumkan, pelantikan yang luar biasa, dan pelbagai perkhidmatan dan waranti yang komprehensif serta dengan harga yang menarik.

Borgward-showroom-2 Borgward-showroom-3 Borgward-showroom-4

BX5 menampilkan DNA reka bentuk tersendiri syarikat, termasuk gril radiator OCTAGON yang mengandungi logo jenama bentuk berlian legenda, garis sayap tipikal di sepanjang sisi, dan huruf Borgward yang jelas di belakang. Falsafah reka bentuk ini diulangi lancar oleh unsur-unsur garis sayap di dalam kabin dengan bahan berkualiti tinggi. Kesan ini dipertingkatkan lagi oleh ketukangan yang cemerlang dan reka bentuk ergonomik semua kawalan. Terima kasih kepada Sistem Sambungan Pintar B-Link, BX5 juga mematuhi falsafah jenama BORGWARD berkenaan networking. Sistem penyambungan intuitif dikendalikan secara intuitif dan menyeluruh melalui rangkaian akses internet. Ia juga menawarkan pelbagai perkhidmatan dalam talian yang komprehensif dan dilengkapi dengan skrin sentuh 8-inci yang terletak di tengah-tengah.

Borgward-showroom-5 Borgward-showroom-6 Borgward-showroom-7

Pelanggan boleh memilih antara enam barisan peralatan yang berbeza dan mengkonfigurasi BX5 mengikut keperluan masing-masing. Sebagai tambahan kepada versi asas Gaya Moden Manual dan Gaya Moden, yang sudah dilengkapi dengan pelbagai peralatan, barisan peralatan yang berkualiti tinggi Gaya Fesyen, Gaya Energetik, Gaya Pintar dan Gaya Premium termasuk butiran seperti dalaman kulit penuh, bumbung kaca yang besar dan akses tanpa kunci, yang terdapat dalam kenderaan kelas peringkat tinggi.

Borgward-showroom-8 Borgward-showroom-9 Borgward-showroom-10

Konsep perlindungan keselamatan pintar menyeluruh PROTECT menjamin keselamatan luar biasa bagi pemandu dan penumpang Borgward BX5. Di sini, pengendalian dinamik dan sistem bantuan pemandu dinamik membantu mencegah kemalangan. Walau bagaimanapun, jika sekiranya berlaku juga kemalangan, sistem pengekalan pasif dan petak penumpang yang sangat kuat dengan zon ronyok yang jelas dan tetap memberikan perlindungan yang boleh dipercayai dan dengan ketara dapat menyederhanakan akibat kemalangan bagi penghuni kenderaan. Oleh itu, BX5 memenuhi syarat-syarat penting untuk melepasi semua ujian kemalangan antarabangsa.

Borgward-showroom-11

 

 

 

 

Previous post

CX-5 Turbo Akan Datang Minggu Depan & Kami Ada Risalahnya

Next post

Tengok Enjin Buat Apa?

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *