Berita Auto

Pengedaran Berat Badan Toyota Supra Terbukti Di Sini

Toyota Supra – roda belakangnya boleh dicapai oleh pemandu.

BHP Banner Toyota Supra

Gambar utama diatas menceritakan semua dengan pemandu yang menjangkau dan menyentuh tayar belakang.

Toyota-Supra-2 Toyota-Supra-3

Rasai Keseimbangannya

Pengagihan berat badan yang optimum, pembinaan ringan, pusat graviti yang rendah: tiga elemen yang menentukan kereta sukan tulen dan bab-bab obsesi jurutera mereka untuk menghasilkan Toyota Supra yang mendebarkan bila dipandu.

Sikap tanpa kompromi yang digunakan untuk susun atur jentera enjin depan, pemanduan roda belakang, memastikan coupé dua tempat duduk ini mencapai pengedaran berat 50:50 dari depan ke belakang.

Kerana bingkai komposit aluminium dan keluli yang memberikan ketegaran dan keringanan yang luar biasa, pusat graviti yang rendah dan jarak roda pendek, pemandu akan berkeyakinan dengan kestabilan yang mengasyikkan, cengkaman yang tidak terbatas dan keseimbangan pengendalian yang neutral.

Toyota-Supra-4 Toyota-Supra-5 Toyota-Supra-6

Rasai Kawalannya 

Menakjubkan, menarik dan menyeronokan, Toyota Supra telah direka untuk memberi nikmat kepada pemandu dari segala tahap  kemampuan. Di bawah pernukaannya, active differential yang dikawal secara elektronik dan Adaptive Variable Suspension (AVS) memainkan peranan, memberikan anda kawalan, ketepatan dan ketangkasan setiap kali anda mahu bermain.

Active differential yang dikawal secara elektronik mengawal jumlah tork yang dihantar ke setiap roda belakang. Daya pemacu diedarkan secara fleksibel, oleh itu pengendalian kekal neutral di setiap peringkat selekoh, manakala brek keras dan pecutan berasa stabil dan tepat.

Dengan sistem AVS canggih yang memberikan keselesaan dan kawalan yang mengagumkan, Toyota Supra meletakkan senyuman di wajah pemandu sama ada litar perlumbaan yang mencabar atau jalan desa yang kosong.

Toyota-Supra-7 Toyota-Supra-8 Toyota-Supra-9 Toyota-Supra-10 Toyota-Supra-11

Rasai Kuasanya

Enjin enam silinder hadapan  Toyota Supra yang baharu, mempunyai segala citarasa untuk merangsang deria anda. Dari prestasi yang menyeronokkan ke bunyi berdenyutnya, powerplant bertaraf dunia ini mempunyai satu misi: untuk memberikan yang terbaik dalam keseronokan memandu.

Di rumah di jalan raya atau trek, kereta sukan berprestasi tinggi kami menyampaikan lebih daripada 300 bhp dari enjin 3.0 liternya. Melalui pengecasan turbo berkelajuan tinggi, ketepatan tinggi, suntikan bahan api langsung dan kawalan injap yang berubah-ubah, ia memberi kuasa lancar kepada pemandu dan tindak balas yang segera. Akibatnya, Toyota Supra meloncat ke 100km / j dalam masa kurang daripada lima saat dan, terima kasih kepada sifat ultra-licin enjin, menyerahkan kawalan yang tepat setiap selekoh.

Toyota-Supra-12 Toyota-Supra-13 Toyota-Supra-14 Toyota-Supra-15

Previous post

Sime Darby Auto Performance Perkenal Program 360 Leasing

Next post

Kempen “No-Single-Use-Plastic” Di Sekolah-Sekolah Anjuran Scania Malaysia

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *