Promosi / Tawaran / Peraduan

Avis Malaysia Meraikan Ulang Tahun ke-46 dengan Diskaun 46%

Demi sambutan ulang tahun ke-46, Avis Malaysia menawarkan pelanggan sehingga 46 peratus penjimatan pada kadar yang diterbitkan untuk tempahan sewa kereta dari 15 September hingga 31 Oktober 2018. Simpanan itu layak untuk tempoh sewa dari 15 September hingga 31 Disember 2018.

Avis Malaysia juga menganjurkan Pertandingan Ulang Tahun ke-46 yang istimewa dalam saluran media sosial seperti Facebook, Instagram, LinkedIn dan Twitter dari 19 September hingga 31 Oktober 2018. Peminat media sosial dan pelanggan hanya perlu suka, ikuti, kongsi, tonton video, dan menjawab soalan mudah untuk memenuhi syarat untuk peraduan ini.

Sewa JEEP Cherokee  percuma dan hadiah yang menarik untuk dimenangi

Pemenang bertuah akan dipilih menerusi cabutan bertuah untuk menikmati penginapan satu malam di hotel mewah di Port Dickson dan Pulau Pinang masing-masing, bersama-sama dengan baucar sewa kereta 3 hari percuma untuk JEEP® Cherokee Trailhawk dan banyak lagi hadiah menarik lain.

Avis Malaysia memulakan operasi sebagai pemegang lesen Avis Rent A Car pada tahun 1972 dan telah menjadi sebahagian daripada DRB-HICOM Group sejak tahun 2014. Syarikat itu menyediakan pelbagai jenis kenderaan untuk memenuhi keperluan perniagaan atau percutian. Avis Malaysia menawarkan kenderaan berkualiti dari pengeluar terkemuka termasuk Audi, Jeep, Honda, Mitsubishi, PROTON dan banyak lagi.

Lebih banyak stesen sewa untuk kemudahan pelanggan

Sehingga September tahun ini, Avis Malaysia telah berkembang kepada 13 stesen sewa di seluruh negara, termasuk lapan (8) yang terletak di lapangan terbang utama seperti Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA), Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur 2 (Klia2), Lapangan Terbang Antarabangsa Pulau Pinang, Lapangan Terbang Antarabangsa Senai, Lapangan Terbang Antarabangsa Kota Kinabalu, Lapangan Terbang Antarabangsa Kuching, Lapangan Terbang Miri, Lapangan Terbang Sultan Ahmad Shah (Kuantan), serta lima (5) stesen pusat bandar yang terletak di Kuala Lumpur, Melaka, Sibu, Pengerang dan Johor.

Dianugerahkan Best Brand for Rent-A-Car Solutions

Pada bulan Mei 2018, Avis Malaysia juga telah dianugerahkan Anugerah Brands BrandLaureateBest yang berprestij untuk “Pilihan Paling Digemari” untuk kategori “Jenama Terbaik untuk Penyewaan Rent-A-Kereta 2017-18 di Malaysia”. Majlis anugerah ini berlangsung pada 3 Mei 2018 di The Majestic Hotel. Kuala Lumpur. Avis Malaysia juga disahkan mematuhi piawaian ISO 9001: 2015, memastikan kualiti dan perhatian yang konsisten untuk mengekalkan standard perkhidmatan dan prestasi optimum.

Previous post

Hyundai Motor Menang "Red Dot: Brand Of The Year 2018"

Next post

Peugeot 308 THP Baharu Kini Dipertontonkan di 1Utama

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *