Bisnes

Audi Malaysia Akan Kembali Memasang Keretanya Secara Tempatan

Anda mungkin sudah tahu bahawa buat masa sekarang: Audi Malaysia pada asasnya beroperasi dalam mod stand-by.

Beberapa pejabat-pejabatnya telah di kosongkan, kakitangan berlebihan dan rancangan pengenalan produk BARU kebanyakannya dibatalkan. Ya, masih ada kehadiran peniaga yang sama seperti dahulu, jadi anda masih boleh membeli dan menyewa Audis seperti biasa dan waranti anda masih dihormati.

Tetapi ini sesuatu yang anda mungkin tidak tahu: proses pembida untuk rakan kongsi tempatan Audi Malaysia sudah pun bermula! Kedua-dua butiran yang kami dengar adalah seperti berikut:

1). Mereka mencari strategi pengeluaran tempatan yang serius, yang boleh membantu mereka menyaingi Mercedes-Benz, BMW dan Volvo dalam julat premium tempatan yang dihasilkan.

2) Euromobil tidak dianggap sebagai pasangan yang berpotensi. Kami tidak pasti mengapa ianya begitu, tetapi sumber kami berpendapat bahawa ianya berkemungkinan kerana kekurangan pengeluar tempatan yang boleh menurunkan harga untuk bersaing dengan BMW, Mercedes dan Volvo.

Siapakah yang anda fikir calon yang sesuai untuk mengembalikan Audi ke Malaysia? Atau strategi ini tidak akan berjaya? Buat masa ini, kami berharap rakan kongsi masa depan mereka membaca pendapat kami tentang strategi Audi di Malaysia ini.

 

Previous post

Range Rover Buatan Malaysia Disahkan

Next post

Mercedes-Benz GLE 2019

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *