Gaya Hidup

Aston Martin Pertama Menerima Kuasa Mercedes-AMG

Selepas pengenalan global yang berjaya pada tahun 2016, GT yang muktamad Aston Martin – yang diiktiraf DB11 – kini boleh didapati dengan enjin 4.0-liter twin-turbocharged V8.

Sempurna melengkapkan enjin V12 berkembar berkembar 5.2 liter yang sedia ada DB11, powerplant baru ini memberikan peluang untuk mendedahkan lebih banyak watak sukan DB11, sambil memperluaskan daya tarikan globalnya dengan gabungan prestasi luar biasa dan kecekapan yang lebih baik.

503 bhp dan tork 513lb.ft, potensi enjin V8 adalah di luar persoalan, mendorong DB11 dari 0-62 bsj hanya 4.0 saat dan ke kelajuan tertinggi 187 bsj.

DB11 berkuasa V8 adalah Aston Martin pertama yang menerima enjin dibekalkan oleh rakan kongsi teknikal, Mercedes-AMG.

Presiden dan Ketua Pegawai Eksekutif Aston Martin, Dr Andy Palmer berkata mengenai DB11 bersandaran V8: “DB11 adalah kereta Aston Martin yang paling lengkap dan canggih.

Sekarang, dengan pilihan enjin V8 yang baru ini, kami telah memperluaskan daya tariknya dengan menawarkan kereta yang lebih murah sementara masih dengan prestasi luar biasa dan watak yang tidak dapat dilupakan yang membezakan Aston Martin dengan pesaingnya.

Saya sangat bangga bahawa kereta ini adalah yang pertama menerima enjin yang dibekalkan oleh rakan teknis kami, Mercedes-AMG.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Terima kasih kepada hubungan kami dengan AMG, kami telah diberikan kebebasan sepenuhnya untuk menyesuaikan unit kuasa luar biasa ini sehingga memenuhi keperluan dan tuntutan Aston Martin tertentu. ”

DB11 berkuasa V8 kini dijual dengan harga runcit yang disyorkan dari USD 198,995.

Previous post

JAGUAR XE SV PROJECT 8 ...Hanya Untuk Pasaran Panduan Kiri!

Next post

Sebabnya BMW X5 M Dan BMW X6 M Bertukar Black

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *