Berita Auto

Ford Fiesta ST Baharu Dengan Enjin EcoBoost 3-silinder Didedahkan

Ford Performance mendedahkan Ford Fiesta ST  generasi akan datang, dikuasai oleh ,  EcoBoost 1.5 liter tiga silinder serba baharu.

Dipaparkan untuk kali pertama di hadapan debut awam global pada 2017 Geneva Motor Show, generasi akan datang Ford Fiesta ST akan menyampaikan 200 PS, 290 Nm tork, dan pecutan  0-100 km / h yang dijangka dalam 6.7 saat.

Generasi ketiga Ford Fiesta ST akan menjadi model  Ford Performance yang pertama dikuasakan oleh enjin tiga silinder, dan akan menjadi Fiesta ST pertama untuk menampilkan pilihan Drive Mod – membolehkan enjin, stereng dan kestabilan kawalan untuk dikonfigurasikan untuk setting Normal, Sport dan Track untuk satu pengalaman yang menyeronokkan untuk pemanduan optimum dalam keadaan lebuh raya ke hari trek.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Drive Mode juga akan menyesuaikan teknologi Electronic Sound Enhancement (ESE) Ford Fiesta ST dan injap ekzos kawalan bunyi aktif untuk menyampaikan satu pengalaman pemanduan yang lebih memuaskan.

 

Teknologi yang menguatkan bunyi semula jadi sporty enjin EcoBoost 1.5 liter yang baru yang juga mempunyai sistem deactivation silinder Ford pertama industri untuk enjin tiga silinder, untuk pelepasan CO2 yang dikurangkan daripada jangkaan 114 g / km.

Boleh didapati dari pelancaran pada awal 2018 untuk kedua-dua bodystyle tiga pintu dan lima pintu , generasi akan datang Fiesta ST akan ditawarkan dengan pelbagai  trim dan dalaman pilihan berbanding sebelum ini, dengan gaya luaran berani dan tersendiri termasuk mesh jeriji  unik yang diilhamkan kereta lumba dan rim aloi 18 inci eksklusif.

Previous post

Kemana Arah Pasaran Kereta Kita?

Next post

Peugeot Instinct Disahkan Untuk Geneva 2017

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *