Gaya Hidup

Jimat Sehingga RM33,000 Ihsan Peugeot Merdeka Magnificence

Nasim Sdn Bhd, pengedar rasmi kenderaan Peugeot di Malaysia, telah menjadikan ianya lebih mudah untuk memiliki sebuah Peugeot terima kasih kepada promosi terbaru mereka, Merdeka Magnificence.

Di musim Merdeka ini, raikan kebebasan dengan memiliki satu jenama baru Peugeot dengan penjimatan sesuai dengan pertunjukan bunga api. Promosi Merdeka Magnificence melanjutkan simpanan besarnya kepada Peugeot 3008 SUV, Peugeot 408 Turbo, Peugeot 5008 MPV, Peugeot 508 THP dan Peugeot 308 THP.

Peugeot 3008 SUV menawarkan penjimatan sebanyak RM29,000 untuk SUV yang paling moden dan inovatif dalam kelasnya.

Kenderaan keluarga yang selesa lagi praktikal dengan semangat untuk mengembara, Peugeot 3008 SUV menyampaikan keserbabolehannya yang sempurna dan membawa bersama-sama keselesaan dan peralatan teknologi mewah.

Penjimatan Peugeot 408 Turbo sebanyak RM33,000 menjadikan ia satu nilai yang amat besar untuk pembelian wang anda kerana ia datang penuh dengan ciri-ciri yang banyak dan prestasi enjin yang kukuh. Prestasi, ruang, keanggunan dan keselamatan dengan tahap keselesaan yang tinggi dan kualiti premium adalah komponen utama Turbo Peugeot 408.

Dengan penjimatan sebanyak RM25,000, Peugeot 5008 MPV adalah kereta yang sesuai untuk keluarga kerana ia lebih bergaya daripada kebanyakan kereta di dalam kelasnya dan dengan dalaman yang sasa, ia pasti cukup teguh untuk kanak-kanak dan bagasi. Banyak tempat menyimpan barang, banyak ruang dan mesra keluarga 7 kerusi menjadikan Peugeot 5008 MPV satu keseronokkan untuk kanak-kanak dan dewasa.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Peugeot 508 THP mempunyai penjimatan sebanyak RM20,000, tawaran yang hebat. Dengan gaya luaran yang lebih tegas serta  teknologi yang dipertingkatkan, Peugeot 508 THP dijamin untuk menawarkan pengalaman pemanduan yang tersendiri.

Peugeot 308 THP datang dengan penjimatan sebanyak RM9,000. Sebuah hatchback yang bergaya, cekap, penuh dengan teknologi intuitif dan boleh didapati dengan Peugeot i-Cockpit unik untuk pengalaman memandu naluri yang dipertingkatkan, Peugeot 308 memberikan anda yang terbaik.

Dengan pemilikan Peugeot, pelanggan boleh mengharapkan ciri-ciri keselamatan canggih, gaya sensasi, prestasi enjin terbaik dan inovasi cekap. Pandu uji disediakan untuk pengunjung  cawangan Peugeot seluruh negara. Unit-unit terhad kerana stok semakin berkurangan.

Semua model Peugeot datang dengan jaminan lima tahun tanpa had perbatuan bersama-sama dengan perkhidmatan Roadside Assistance 24 Jam Nasim , akses percuma ke Peugeot Lounge di Lapangan Terbang Subang dan keahlian Privilege Peugeot, semua untuk memberikan pengalaman pemilikan yang terbaik untuk para pelanggannya.

Nasim Sdn Bhd adalah pengedar rasmi kenderaan Peugeot di Malaysia. Untuk maklumat lanjut mengenai Peugeot Malaysia, sila layari http://www.peugeot.com.my. Jadilah rakan-rakan kami di pelbagai platform media sosial kami seperti:

  • Facebook: Peugeotmalaysia
  • Twitter: Peugeotmalaysia
  • Instagram: Peugeotmalaysia
  • Youtube: Peugeotmalaysia

 

Peugeot Merdeka Magnificence

Previous post

Tawaran Automotive Menarik di Naza Group Merdeka Auto Fair 2016

Next post

Mercedes-Benz GLC 250 Versi CKD Dilancarkan - RM325,888

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *