Gaya Hidup

Tawaran Automotive Menarik di Naza Group Merdeka Auto Fair 2016

Dengan seluruh negara menyambut Hari Kebangsaan ke-59 negara kita, Naza Group of Companies akan menganjurkan Auto Fair Merdeka di Naza Automall di Petaling Jaya, bermula 31 OGOS – 4 September 2016, 10:00 pg – 07:00 mlm.

Pelbagai tawaran menarik akan bukan sahaja untuk armada kenderaan mewah baikpulih di bawah Naza Motor Trading, tetapi juga semua jenama automotif di bawah Naza Group of Companies. Senarai ini termasuk Ferrari, Maserati, Brabus, Mercedes-Benz (di bawah NZ Wheels), Chevrolet, Citroen, Peugeot, Kia, Perodua (di bawah Naza Mekar), Indian, Victory, Harley-Davidson, Ducati, Vespa, Aprilia dan Naza Bikes.

Selain itu, unit perniagaan yang pelbagai di bawah Naza Group of Companies akan mempromosikan produk dan perkhidmatan mereka. Jenama seperti Naza Coverage  dan Naza Credit and Leasing akan buka gerai untuk menyediakan perkhidmatan mereka secara langsung kepada pelanggan. Maybank, AmBank dan Public Bank juga akan diwakili untuk membantu dengan kemudahan pembelian.

Print

Pelanggan juga akan dihiburkan dengan pelbagai aktiviti menarik yang telah dirancang, semua disokong dengan pertandingan bagi peluang untuk memenangi hadiah yang hebat. Pertandingan utama, pertandingan “Belanja dan Menang”, akan menawarkan satu unit Ducati Panigale sebagai hadiah utama dan lima unit Vespa LT150 sebagai hadiah sagu hati. Selain itu, sesi cabutan bertuah spontan akan menghadiahkan antara lain iPad Air 2 yang akan diberikan bersama-sama dengan pelbagai barangan barangan berjenama.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Aktiviti-aktiviti lain termasuk pentas hiburan dan persembahan, showcase Car-of-the-Day and Bike-of-the-Day, kawasan untuk trak makanan, pertandingan Instagram, pertandingan mewarna kanak-kanak dan tempat anak-anak yang berdedikasi dengan seni pasir , lukisan muka dan belon percuma.

Naza Bikes juga akan melancarkan model baru mereka dalam karnival ini. Chevrolet juga akan memaparkan trak pikap Colorado twin-cab serba baharu mereka dan Brabus akan mengetengahkan Startech yang Land Rover.

Kenderaan yang baru dilancarkan juga akan dipamerkan dan mereka termasuk Scrambler Ducati baharu, Harley-Davidson CVO Pro Street Breakout, Roadster 1200CX dan Softail Slim S dan Vespa S125.

Naza Group Merdeka Auto Fair di Naza Automall di Petaling Jaya, 31 August ke 4th September 2016,  dari 10:00 pg ke 7:00 mlm.

 

Previous post

Nissan Menyediakan Penyelesaian Untuk Peningkatan Keprihatinan Terhadap Pencemaran Udara

Next post

Jimat Sehingga RM33,000 Ihsan Peugeot Merdeka Magnificence

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *