Berita Auto

Gambar Dan Maklumat Spesifikasi Mazda CX-3 Jepun

Berikut adalah apa yang kelihatan di dalam dan luar.

Mazda-CX34

Seperti yang dijangka kereta akan menerima pelbagai peningkatan teknologi SKYACTIV. Jangkaan sama ada 1.3 liter atau mungkin petrol 2.0 liter yang akan ditawarkan di Malaysia, dengan diesel 1.5 liter diletak belakang dulu sehingga bahan api yang lebih berkualiti disediakan kepada orang ramai.

Mazda-CX35

The interior, at least in the Japanese market, is absolutely perfect. The seats are finished in white with leather and alcantara used extensively throughout. There’s a leather-wrapped steering with a very high quality dashboard that is reminiscent of the Mazda 2’s.

Mazda-CX36

Dibahagian dalam, sekurang-kurangnya dalam pasaran Jepun, adalah benar-benar sempurna. Tempat duduk berwarna putih dengan kulit dan alcantara digunakan secara meluas keseluruhannya. Stereng berbalut kulit dengan dashboard yang bermutu tinggi sama seperti Mazda 2.

Mazda-CX37

Gril hadapan mempunyai persamaan dengan formula reka bentuk Mazda, tetapi ianya sedikit bersudut daripada CX-5, saudara yang lebih besar, sekali lagi, dengan genetik Mazda2.

Mazda-CX33

Di bahagian belakang adalah cukup istimewa. C-pillar dihitamkan bagi memberikan gambaran bumbung terapung dan menekankan penggayaan coupe crossover. Sama seperti CX-5, mengharapkan pelapisan plastik untuk menekankan wajah crossover.

 

Previous post

Renault Talisman Estate Mungkin Jawapannya

Next post

Pendedahan Rasmi Kia Sportage Baharu

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *