Berita Auto

Pendedahan Rasmi Kia Sportage Baharu

Kia Motors hari ini mendedahkan imej luaran  rasmi pertama Kia Sportage serba baharu, yang menampilkan reka bentuk baru yang menarik. Sportage serba baharu akan diperkenalkan di Frankfurt Motor Show pada 15 September 2015.

Kia-Sportage_2016_02

Memasuki generasi keempat, Kia Sportage serba baharu mempunyai reka bentuk yang berani, progresif, dengan pereka kenderaan mewujudkan rasa kuasa dan ketangkasan dari setiap sudut. Penyamaan kontras bentuk licin dan tajam ditemui pada beberapa jet pejuang moden yang paling ikonik, Sportage mewujudkan keharmonian visual daripada ketegangan antara tajam, garis ciri yang jelas dan permukaan licin.

Kia-Sportage_2016_03

‘Muka Depan’ Sportage serba baru mewakili perubahan terbesar reka bentuk kereta ini dengan lampu depan kereta itu tidak lagi bersepadu dengan gril untuk model baru ini, sebaliknya ia menyapu kembali di sepanjang tepi luar bonet naik mendadak-terperinci dan gerbang roda lebih berani . Segera dikenali sebagai  sebuah kereta Kia, lebih rendah, lebih luas jeriji ‘hidung-harimau’ Sportage ini menambah lebih kelantangan untuk bahagian bawah muka Sportage, menyebabkan penampilan yang lebih mengesankan dan berpandangan pendirian yang lebih stabil.

kia-sportage-2

Reka bentuk Sportage baru itu telah diketuai oleh studio reka bentuk Eropah Kia di Frankfurt, Jerman, dengan input daripada jenama Namyang, Korea dan Irvine, pusat reka bentuk di California.

kia-sportage-1-600x300

kia-sportage-3 (1)

 

 

Previous post

Gambar Dan Maklumat Spesifikasi Mazda CX-3 Jepun

Next post

3 Sebab Mengapa SKYACTIV Membuat Mazda Lebih Selesa

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *