Berita Auto

Renault Talisman Estate Mungkin Jawapannya

Talisman Estate menampilkan ciri-ciri dimensi yang sama seperti saloon (panjang: 4.86 meter / lebar: 1.87 meter / ketinggian: 1.46 meter / jarak roda: 2.81 meter), bersama-sama dengan bahagian yang dinamik sama, profil anggun dan garis pinggang tinggi.

Terima kasih kepada tailgate oto – yang diaktifkan hanya dengan mengibar kaki anda di bawah bumper belakang – boot mempunyai pembukaan bebas tangan dan menutup untuk memudahkan pemuatan.

Renault-Talisman_Estate_02-600x425

Talisman Estate mampu mengubah personalitinys dalam sekelip mata dan terima kasih kepada butang ‘shortcut’ yang membolehkan pemandu untuk menukar dari ‘Comfort’ ke mod ‘Sport’, dan sebaliknya, sebagai contoh, hanya dalam masa dua klik.

Manfaat Talisman Estate dari kejuruteraan khusus BOSE® Surround Sound, yang dihasilkan oleh 12 pembesar suara berprestasi tinggi dan subwoofer.

The, colour head-up display communicates useful information to ensure a relaxed driving experience: current speed, navigational guidance, driving aids (ADAS).

Paparan head-up warna yang retractable memberikan maklumat yang berguna untuk memastikan satu pengalaman pemanduan santai: kelajuan semasa, panduan pelayaran, alat bantuan memandu (ADAS).

Renault-Talisman_Estate_03-600x352

 

Previous post

Lagi Gambar - Gambar Mazda MX-5

Next post

Gambar Dan Maklumat Spesifikasi Mazda CX-3 Jepun

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *