Gaya Hidup

Maserati MC12 Versione Corse di Gran Premio Parco del Valentino

Turin Motor Show berakhir pada hari Ahad 14 Jun dengan fasa yang paling menakjubkan, Gran Premio Parco del Valentino, di mana 300 kereta eksklusif berarak melalui jalan-jalan di pusat bandar

Maserati telah mengambil bahagian dalam perarakan kereta Motorsport, yang mengetuai perarakan itu, dengan Maserati MC12 Versione Corse dipanduoleh Michael Bartels, pemenang 2010 FIA GT1 World Championship tajuk bersama Andrea Bertolini.

maserati-corteomaseratiparcovalentino1

Ini diikuti, sebagai satu penghormatan kepada syarikat automotif yang mengambil bahagian dalam acara itu, dengan perarakan kereta klasik dan moden, di mana Maserati diwakili oleh 3500 GT Vignale Spyder, yang membawa perarakan (kereta ini pertama kali diperkenalkan pada Vignale di Turin Motor Show pada tahun 1959), ketiga-tiga generasi Ghibli (60-an, 90-an dan 2013), Ulangtahun ke-90 Spyder, 3200 GT, Coupe Cambiocorsa, MC Victory edisi khas oleh GranSport, tiga GranTurismo S dan generasi kelima Quattroporte.

Maserati juga telah menyertai acara dengan Quattroporte GTS dan Ghibli Diesel yang dipamerkan di bahagian Show dan MC12 GT1 dan MC12 Versione Corse di kawasan Motorsport. Sebilangan besar peminat melawat Maserati untuk mengagumi kereta jenama tersebut.

maserati-corteomaseratiparcovalentino2

Previous post

Volkswagen Bakal Kunjungi Pusat Beli-Belah Kegemaran Anda

Next post

Mercedes-AMG GT S Tiba Di Malaysia

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *