Berita Auto

Mercedes-AMG GT S Tiba Di Malaysia

Mercedes-AMG GT S serba-baharu kini di Malaysia. Mercedes supercar ini dikuasakan oleh enjin 4.0 liter V8 biturbo serba-baharu menjana kuasa 510hp pada 6,250rpm dan tork 650Nm antara 1,750 dan 4,750rpm. Ini membiayai GT S dengan keupayaan untuk mempercepatkan dari keadaan berhenti ke 62mph selama 3.8 saat sebelum mencapai kelajuan maksimum 193mph.

mercedes-amg_gt_s_2

GT S dilengkapi dengan roda belakang 20-inci, angkup brek merah pengapit cakera diperbesarkan, kebezaan kawalan belakang secara elektronik, suspensi sport AMG KAWALAN PERJALANAN dengan pilihan tiga mod dan peningkatan dalam kuasa daripada 462hp kepada 510hp.

mercedes-amg_gt_s_3

GT S Edisi 1 memberi penampilan visual yang lebih bagus dari sayap belakang tetap dan diiringi dengan splitter depan yang dilanjutkan sehingga  airdams, hanya mendahului aerodynamic flicks pada sayap hadapan.High-gloss silver dan warna hitam roda bersaiz 19 inci (depan) dan 20 inci (belakang), bumbung karbon, satu set cermin hitam mengelilingi dengan padanan tetingkap mengelilingi dan belakang peresap dan tip ekzos berwarna hitam melengkapkan penambahan. Di bahagian dalaman, jahitan kontras merah disertai oleh kemasan kulit dan suede disiapkan bagi tempat duduk AMG khas dan juga stereng serta konsol tengah dalam kemasan bertekstur ‘Black Diamond’.

mercedes-amg_gt_s_4

GT Mercedes-AMG boleh ditentukan untuk menuntut kehendak pelanggan. Di seluruh rangkaian terdapat dua bukan logam, empat berlogam dan lima pilihan cat designo dari warna hitam yang halus kepada kuning AMG Solarbeam jelas disertai oleh tiga di GT S dan dua di GT S Edisi 1.

mercedes-amg_gt_s_5

Previous post

Maserati MC12 Versione Corse di Gran Premio Parco del Valentino

Next post

Alfa Romeo Keluarkan Video Giulia 3.0 V6 Bi-Turbo

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *