Uncategorized

Cycle & Carriage Bawa smart ke Singapura, Pro-Net Ungguli Pasaran Malaysia dan Thailand

Pengedaran smart oleh Cycle & Carriage di Singapura dan Pro-Net di Malaysia serta Thailand, Menggarap Pasaran EV Asia Tenggara


Cycle & Carriage, kumpulan pengedar automotif ternama di Asia Tenggara, kini telah dipilih sebagai pengedar eksklusif kenderaan elektrik (EV) jenama smart di Singapura. Ini merupakan langkah strategik bagi smart dalam memperluaskan jaringan perniagaannya di Singapura. Sementara itu, di Malaysia dan Thailand, tugas pengedaran EV smart telah diserahkan kepada Pro-Net, dengan Hap Seng sebagai rakan pengedar pertama di Malaysia.

Dalam usaha mengukuhkan posisinya di pasaran Singapura, Cycle & Carriage, yang juga pengedar eksklusif Mercedes-Benz di negara itu, telah mengumumkan pelancaran model smart #1 pada separuh pertama tahun ini. Kumpulan yang bersejarah selama satu abad ini menawarkan kelebihan strategik dengan saluran jualan dan selepas jualan yang mantap, serta pasukan operasi yang berpengalaman.

Tong Xiangbei, CEO Global smart Automobile, telah menyatakan keghairahan beliau dalam mengembangkan rangkaian perniagaan smart di Singapura melalui kerjasama dengan Cycle & Carriage. Beliau menekankan bahwa jaringan perniagaan luas dan pengalaman industri Cycle & Carriage di pasar lokal menjadikannya rakan ideal dalam memimpin revolusi era elektrik bersama smart.

Pemerintah Singapura, dalam beberapa tahun terakhir, telah memperkenalkan pelan insentif termasuk pengurangan cukai dan subsidi untuk mendukung penerimaan dan adopsi kenderaan tenaga baru. Kemahiran Cycle & Carriage dalam ekosistem mobiliti elektrik, yang merangkumi jualan dan selepas jualan EV, e-logistik, dan penyelesaian mobiliti hijau, memberikan asas kukuh untuk pengembangan perniagaan smart di Singapura.

Wilfrid Foo, Pengarah Urusan Cycle & Carriage Singapura, menyatakan, “Kami sangat bersemangat tentang tawaran produk smart, yang selari dengan permintaan yang meningkat untuk EV di Singapura. Dengan sokongan pasukan R&D smart dan tim reka bentuk global Mercedes-Benz, pengembangan produk baru mencerminkan kekuatan smart dalam reka bentuk, pembangunan, dan operasi produk. Kami yakin dengan kejayaan smart di Singapura dan menyambut mereka dengan hangat ke dalam keluarga C&C.”

Menetap pada strategi pembangunan global “China-Europe Dual-Home” yang progresif, smart tetap setia pada visi asalnya “meneroka solusi terbaik untuk mobiliti bandar masa depan.” Dengan operasi global yang menyokong pertumbuhan lokal yang lestari, smart sedang mempercepat langkahnya masuk ke pasar dinamik Singapura bersama Cycle & Carriage, memacu inovasi dan kelestarian untuk merancang masa depan yang lebih pintar bersama-sama.

Terus-Terang

Mengamati perkembangan ini, kami tidak dapat tidak merasa terkesan dengan kecekapan dan visi strategik yang ditunjukkan oleh Cycle & Carriage dan Pro-Net. Langkah ini bukan sahaja meningkatkan keberadaan smart di Asia Tenggara tetapi juga mencerminkan arah masa depan industri automotif – menuju era kendaraan elektrik. Dengan kerjasama yang kuat antara syarikat-syarikat ini dan pemerintah, kita dapat melihat garis masa yang jelas ke arah mobiliti hijau dan berkelanjutan. Kesungguhan dan kebijaksanaan dalam strategi pengembangan ini bukan sahaja memberikan manfaat kepada pengguna tetapi juga kepada lingkungan, membawa kita semua satu langkah lebih dekat kepada masa depan yang lebih cerah dan lestari.

Previous post

Promosi Volkswagen Raikan Tahun Baru Cina

Next post

Chery Eco Run 2024: Larian Hijau Yang Menyatukan 3,400 Peserta

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *