Berita Auto

Evoque Facelift Terbaru Dilancarkan Januari 2024

Jaguar Land Rover Malaysia Membawa Evolusi SUV Mewah – Evoque Facelift

Ketika perasaan antisipasi merebak, peminat kenderaan mewah dan SUV telah menandakan kalendar mereka untuk Januari 2024. Ini kerana, Jaguar Land Rover Malaysia (JLRM) bersiap sedia untuk memperkenalkan facelift Range Rover Evoque yang dinantikan. Pelancaran ini dijangka akan menetapkan semula definisi kemewahan moden sejati dan mengangkat pengalaman memandu ke tahap yang belum pernah tercapai sebelum ini.

Facelift Range Rover Evoque merupakan simbolik komitmen JLRM terhadap peningkatan berterusan dan inovasi tanpa henti. Sebagai pelopor dalam segmen SUV mewah, JLRM bersedia untuk menawarkan kepada pelanggan Malaysia sebuah kenderaan yang bukan sahaja memelihara ciri-ciri asli Range Rover Evoque tetapi juga membawanya ke era kecanggihan dan teknologi terkini.

Facelift Evoque mewakili evolusi yang menarik, dengan penampilan yang dioptimumkan, perincian yang teliti dan tandatangan Range Rover yang sinonim dengan reka bentuk kecanggihan dan keabadian moden. Penggemar boleh mengharapkan palet warna segar dan kemasan dalaman dan luaran, memastikan kenderaan itu kekal sebagai simbol ikonik kemewahan kompak.

Keselamatan menjadi fokus utama dengan pengenalan lampu depan LED piksel baru, yang dihiasi dengan grafik tanda tangan depan dan belakang yang tajam, serta penerangan belakang super-merah. Bukan sahaja peningkatan ini meningkatkan visibiliti, tetapi juga mengurangkan silau bagi pengguna jalan raya lain, menetapkan standard baru untuk keselamatan dalam kategori SUV mewah.

Evoque facelift menjanjikan tempat perlindungan keselesaan dan kehalusan, mengalu-alukan penumpang dengan kabin rendah dan pilihan kemasan material dan kombinasi warna. Generasi terbaharu sistem infotainmen Pivi Pro berada di bahagian tengah, menampilkan skrin sentuh kaca melengkung 11.4 inci baharu yang meningkatkan kawalan. Kawalan iklim dan audio boleh diakses dengan mudah melalui bar sisi baharu, lengkap dengan kawalan slaid berbilang fungsi pada kedua-dua sisi. Konsol tengah baharu menawarkan ruang storan dalaman yang mencukupi dan Pengecasan Peranti Wayarles di bawah skrin sentuh, memastikan pengalaman pemanduan yang lancar dan bersambung.

Pengalaman Roadshow Eksklusif

Dari 3 hingga 7 Januari 2024, JLRM mengundang peminat untuk roadshow menarik di Bangsar Shopping Centre. Acara eksklusif ini menawarkan peluang kepada peserta untuk merasai sendiri keghairahan model terkini Jaguar Land Rover, termasuk pratonton eksklusif facelift Range Rover Evoque yang sangat dinantikan. Untuk maklumat lanjut, kunjungi https://www.landrover.com.my atau hubungi pengedar JLRM di Ara Damansara (Lembah Klang) di 03-9212 3101 atau Pulau Pinang di 04-226 2279.

Terus-Terang

Dalam pandangan kami, kemunculan facelift Range Rover Evoque ini bukan sekadar penambahbaikan estetika, tetapi lebih kepada manifestasi kemajuan dalam bidang kejuruteraan dan reka bentuk. Kita menyaksikan bagaimana sebuah jenama ternama tidak hanya bertahan dalam evolusi pasaran, tetapi juga mendahului dengan penciptaan yang menggabungkan gaya, kecanggihan, dan teknologi canggih. Evoque facelift ini, dalam erti kata sebenar, merupakan cerminan kemewahan moden yang berpadu dengan prestasi yang tidak tertandingi.

Previous post

Daihatsu Hadapi Isu Ketidakaturan Prosedur Ujian Keselamatan

Next post

Jerman Hentikan Subsidi EV, Tesla Tetap Jual Dengan Harga Bersubsidi

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *