Hibrid, Elektrik, Hidrogen

smart Malaysia Menggemparkan Pasaran EV dengan smart #1

Pelancaran smart #1: Gabungan Elegan, Canggih dan Mesra Alam di Jalan Raya Malaysia


Kemunculan EV Generasi Baharu: smart #1

Kuala Lumpur, 21 November 2023 – smart Malaysia Selasa lalu telah mengukir sejarah dengan memperkenalkan model terbaru mereka, smart #1, sebuah ikon dalam dunia kenderaan elektrik (EV). Penampilannya yang bergaya dan 10 pilihan warna menawan menandakan sebuah era baru dalam mobiliti di Malaysia.

Pengalaman Premium yang Disediakan oleh smart #1

Perasmian model ini dilaksanakan dalam sebuah acara yang mewah, disaksikan oleh tokoh-tokoh industri automotif ternama. smart #1, yang dibekalkan dengan Pemilikan Premium All-Inclusive, membawa konsep pemilikan kenderaan ke tahap yang lebih tinggi, memberikan kenyamanan dan kepuasan kepada pemiliknya.

Komitmen PRO-NET dan Proton dalam Mobiliti Elektrik

PRO-NET dan PROTON, sebagai peneraju dalam industri ini, telah memperlihatkan sokongan padu terhadap model ini. Mereka berusaha untuk menyediakan infrastruktur dan sokongan yang komprehensif, termasuk aplikasi ‘Hello smart’ yang inovatif dan pengurusan bateri voltan tinggi, mengukuhkan posisi Malaysia dalam revolusi mobiliti elektrik.

Ciri-ciri Unggul dan Inovatif smart #1

smart #1 hadir dalam tiga varian: Pro, Premium, dan BRABUS, masing-masing menawarkan ciri-ciri eksklusif dan prestasi yang unggul. Dengan slogan #TAKETHEsmartWAY, smart #1 menjanjikan pengalaman pemanduan yang tak tertandingi, menyatukan kemewahan, teknologi, dan tanggungjawab alam sekitar.

Pilihan Warna yang Menawan dan Dalaman yang Eksklusif

Kecanggihan smart #1 bukan sahaja terpancar melalui teknologinya, tetapi juga melalui pilihan warnanya yang luas dan dalaman yang mewah. Dari Future Green hingga Meta Black, setiap warna dan trim dalaman, seperti ‘After Dark’ dan ‘Dark Matter’, menawarkan personalisasi yang memenuhi selera dan gaya individu.

Pakej Pemilikan yang Menyeluruh dan Menarik

Pemilikan smart #1 diiringi dengan pelbagai kelebihan seperti jaminan bateri dan komponen bervoltan tinggi, bantuan perkhidmatan jalan, pengecas AC smartCharge percuma, dan pelbagai lagi, memberikan nilai tambah kepada pemilik.

smart Malaysia memperkenalkan Pemilikan Premium All-Inclusive bertujuan untuk menyampaikan perjalanan yang komprehensif dan bebas kebimbangan untuk pelanggan. Tawaran utama termasuk:

· Jaminan Bateri bervoltan tinggi selama 8 tahun atau 200,000km

· Jaminan komponen bervoltan tinggi selama 8-tahun atau 150,000km

· Jaminan kenderaan selama 4-tahun tanpa had perjalanan

· Jaminan alat ganti selama 2-tahun tanpa had perjalanan

· Bantuan Perkhidmatan Jalanan 24/7

· Pengecas AC smartCharge percuma berharga RM3,2001 dengan jaminan 2-tahun2

· Kabel V2L percuma berharga RM800 dengan jaminan 2-tahun

· Pakej aksesori percuma bernilai RM2,000

· 5-tahun Data Internet percuma dengan jumlah 60GB

· Perlindungan Insuran smartPlus yang komprehensif

Harga dan Ketersediaan smart #1

smart #1 ditawarkan dalam tiga model dengan harga On-The-Road yang kompetitif, menjadikannya pilihan yang menarik bagi penggemar EV. Pelanggan juga boleh memilih warna eksklusif dengan tambahan kos.

Harga On-The-Road (tanpa insurans) smart #1 Pro, Premium dan BRABUS – dengan Cukai Jualan dan Perkhidmatan ialah :

smart #1 BRABUS RM249,000

smart #1 Premium RM219,000

smart #1 Pro RM189,000

Pemilik boleh memilih warna eksklusif Atom Grey – Matte dengan tambahan RM5,000. Pelanggan boleh menghubungi Pengedar Sah smart pilihan anda untuk mengetahui dengan lebih lanjut tentang smart #1 atau memuat turun Aplikasi Hello smart daripada Apple App Store, Google Play Store, dan Huawei App Gallery untuk menempah dan memperibadikan smart #1 impian anda. Untuk maklumat lanjut tentang smart #1, sila layari https://my.smart.com/#/.

Mengenai smart Malaysia

smart Malaysia, sebagai peneraju dalam solusi tenaga ekosistem baharu dan automotif premium di Malaysia, terus berdedikasi untuk menyediakan pengalaman yang mengutamakan pelanggan dan mempromosikan kecemerlangan dalam industri automotif.

Terus-Terang

Kami secara jujur merasakan bahawa smart #1 adalah langkah maju yang signifikan untuk smart Malaysia dalam industri EV. Dengan inovasi, gaya, dan komitmen terhadap pengalaman pelanggan yang unggul, smart #1 bukan sahaja menetapkan standard baru dalam mobiliti elektrik tetapi juga mewakili sebuah visi masa depan yang berkelanjutan dan bertanggungjawab terhadap alam sekitar. Kami berharap akan melihat lebih banyak kenderaan seperti ini di jalan raya Malaysia, memimpin transformasi menuju era mobiliti yang lebih bersih dan hijau.

GALERI PELANCARAN smart #1

GALERI smart #1 BRABUS

Luaran

Dalaman

Gaya

GALERI smart #1 PREMIUM

Luaran

Dalaman

Gaya

Teknologi

GALERI smart #1 PRO

Previous post

Ferrari Purosangue di Malaysia: Keunikan Prestasi Mewah

Next post

Ranger Max Explorer - Revolusi Motosikal Cub Kembara Malaysia

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *