Aksesori / Produk / Alatan / Minyak

Pakej Aksesori Edisi Ulang Tahun ke-20 Proton X50 R3

Harga, Kandungan, dan Maklumat Penting. Proton Memperkenalkan Pakej Aksesori Edisi Ulang Tahun ke-20 untuk X50 R3

Setelah penampilan yang mengagumkan di MARii Autoshow 2023 pada bulan Mei tahun ini, PROTON, pengeluar kereta nasional, dengan bangganya mengumumkan harga pakej aksesori Edisi Ulang Tahun ke-20 R3 untuk model Proton X50 pada sambutan X50 Karnival di ‘Proton Centre of Excellence’ pada 28 Oktober 2023 yang lalu.

Pakej Aksesori Eksklusif untuk Proton X50 Flagship

Pakej yang direka khas untuk meraikan dua dekad jenama R3 ini terdiri daripada pelbagai aksesori yang memukau. Ia termasuk pelapis vinil hitam satin, aerokit R3 rekaan khas dengan skirt hadapan, belakang, dan sisi yang menambah penampilan bergaya X50 anda. Selain itu, jalur bonet R3, spoiler bumbung belakang yang bergaya, rim aloi ringan 18” R3, logo gril hadapan R3, plat nama belakang edisi terhad R3, serta plat nama papan instrumen dalaman, sulaman pada kepala kerusi R3 untuk pemandu dan penumpang hadapan, tikar R3 yang berkualiti, dan tinted tingkap Proton.

Terhad Kepada 200 Unit Sahaja

Penting untuk diingat bahawa pakej aksesori Edisi Ulang Tahun ke-20 R3 ini adalah terhad kepada 200 unit sahaja. Anda boleh mendapatkannya dengan membeli model Proton X50 Flagship yang berwarna jet grey. Harga pakej aksesori ini adalah sebanyak RM12,000, termasuk kos pemasangan, dan anda boleh membuat tempahan di mana-mana cawangan Proton. Penghantaran akan bermula pada pertengahan bulan November.

Meraikan Prestasi dan Kesetiaan Peminat

Ini adalah satu langkah yang cemerlang dalam meraikan pencapaian PROTON dalam industri automotif Malaysia. Dalam tahun ulang tahun ke-40 syarikat pada tahun 2023, PROTON mahu mengucapkan terima kasih kepada peminat setia mereka dan penggemar jenama R3 yang telah sentiasa menyokong dengan membeli produk-produk jenama R3 dan minyak pelincir khas PROTON.

Kata Roslan Abdullah, Ketua Pegawai Eksekutif, Proton Edar, “Jenama R3 terus popular di kalangan peminat Proton yang setia. Mereka telah memberikan sokongan mereka kepada kami dengan membeli produk-produk jenama R3 dan minyak pelincir yang dirumus khas untuk kenderaan Proton. Kami sangat bersyukur atas semangat mereka dan ingin memberi ganjaran kepada mereka dengan pakej aksesori ini yang telah dibangunkan khas untuk model SUV Proton yang paling popular.”

PROTON sangat gembira dengan pelancaran pakej aksesori Edisi Ulang Tahun ke-20 R3 ini. Ia adalah cara mereka menghargai sokongan setia peminat mereka dan meraikan kejayaan jenama R3 yang telah menjadi ikon dalam dunia sukan permotoran Malaysia. Mereka berharap bahawa pakej aksesori ini akan memperkayakan pengalaman memandu anda dengan X50 dan membiarkan anda menikmati penampilan yang lebih berseni dan berprestij.

Terus-Terang

Dengan jumlah yang terhad, adalah penting untuk bertindak segera jika anda ingin memiliki pakej ini. Dengan harga yang sangat kompetitif, ia adalah peluang yang sukar untuk dilepaskan. Segera hubungi mana-mana cawangan Proton untuk membuat tempahan anda.

Previous post

Drama Lucu myTukar Memukau Semua!

Next post

Audi dan FAW Meningkatkan Pelaburan untuk Pembangunan NEV

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *