Aksesori / Produk / Alatan / Minyak

Aplikasi myAudiWorld: Inovasi Terbaru Untuk Pemilik Audi

Perubahan Cara Pemilik Audi di Malaysia Berinteraksi dengan Kereta Mereka: Kemudahan dan Kelebihan Dalam Genggaman Anda

Kepada semua peminat Audi di Malaysia, berita baik untuk anda! Aplikasi myAudiWorld kini sudah tiba di Malaysia, sebuah alat pintar yang direka khas untuk meningkatkan pengalaman pemilikan kereta anda.

Dengan perkembangan teknologi, pelbagai syarikat automotif berlumba-lumba untuk memberikan yang terbaik kepada pelanggan mereka. Dan Audi tidak ketinggalan. Melalui PHS Automotive Malaysia (PHSAM), mereka memperkenalkan aplikasi myAudiWorld, sebuah inovasi yang bertujuan untuk memudahkan pemilik Audi di seluruh negara.

Penggunaan aplikasi dalam industri automotif bukanlah sesuatu yang baru. Namun, apa yang membezakan myAudiWorld adalah ciri-cirinya yang mengkhusus dan bersepadu. Pertama sekali, pemilik Audi kini boleh membuat temujanji servis tanpa sebarang kesukaran. Cuma dengan beberapa klik, pemilik boleh menetapkan tarikh untuk servis kereta mereka di pusat servis Audi pilihan mereka. Ini tentu akan mengurangkan masa menunggu dan memberi lebih banyak masa untuk anda menikmati perjalanan dengan kereta Audi anda.

Kemudian, bagi mereka yang suka mengejar promosi dan tawaran istimewa, aplikasi ini juga menyediakan tawaran eksklusif berdasarkan minat dan sejarah kenderaan anda. Dari baucer ke promosi khas, semua ada di hujung jari anda!

Bagi pemilik kereta elektrik Audi, aplikasi ini juga memberikan kemudahan dalam mencari lokasi stesen pengecasan terdekat. Ini pasti akan memudahkan perjalanan anda, terutamanya bagi mereka yang sering berada di jalan raya.

Selain dari itu, jangan lupa tentang peringatan servis yang disediakan oleh aplikasi ini. Anda tidak perlu risau lagi tentang terlupa membuat servis kereta kerana aplikasi ini akan mengingatkan anda. Ini seperti mempunyai pembantu peribadi untuk kereta anda.

Tetapi apa yang paling penting ialah keutamaan keselamatan. Dalam keadaan kecemasan, aplikasi myAudiWorld siap dengan bantuan kecemasan 24 jam. Ini tentunya memberikan ketenangan fikiran semasa anda memandu.

Terus Terang

Melalui sumber dari audi.com.my, aplikasi myAudiWorld menyediakan banyak kemudahan kepada pemilik Audi di Malaysia. Aplikasi ini tidak hanya memudahkan penyelenggaraan kereta tetapi juga menawarkan kandungan eksklusif yang disesuaikan khas untuk pemilik Audi. Dengan adanya ciri seperti penjadualan servis, manfaat Audi Plus dan Pakej Jaminan Audi, pemilik Audi kini dapat mendapatkan maklumat terkini tentang Audi, mengetahui lokasi pengedar dan pengisi bateri EV dengan mudah. Ini mencerminkan bagaimana teknologi boleh diintegrasikan dalam kehidupan seharian untuk memudahkan urusan dan memberikan pengalaman yang lebih memuaskan kepada pengguna.

myAudiWorld bukan sahaja sebuah aplikasi, tetapi sebuah revolusi dalam dunia automotif, khususnya untuk komuniti Audi di Malaysia. Dengan kelebihan dan kemudahan yang ditawarkannya, kami percaya ia akan menjadi rakan setia bagi setiap pemilik Audi di negara ini.

Previous post

PROTON, Pelopor Warisan dan Budaya Malaysia di Sukan Asia ke-19

Next post

Mercedes-Benz E-Class All-Terrain: Sebuah Revolusi Estetika dan Fungsi

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *