Trak Pikap, Van, MPV, Bas & Lori

Trak Pikap Baharu untuk PKS: JMC Vigus Pro White Series

Angka-Tan Motor Perkenalkan JMC Vigus Pro White Series: Trak 4×4 untuk Perniagaan Korporat dan PKS dengan Harga RM99,888

Angka-Tan Motor Sdn Bhd (ATM) telah membawa satu lagi inovasi ke pasaran dengan melancarkan JMC Vigus Pro White Series, sebuah trak pikap 4×4 automatik yang direka khusus untuk memenuhi keperluan perniagaan korporat dan perusahaan kecil dan sederhana (PKS). Direka untuk menjadi The All-Essential Workhorse, trak ini menjanjikan nilai yang tiada tandingan dengan harga yang sangat berpatutan.

Kehandalan dan Prestasi

JMC Vigus Pro White Series dibina di atas kerangka yang kukuh dengan menggunakan trenkuasa 4X4 canggih. Enjin diesel PUMA 2.0L TDI, yang digandingkan dengan transmisi automatik 8 kelajuan ZF dan sistem pacuan empat roda BorgWarner, menjadikan trak ini berprestasi luar biasa di jalan raya dan off-road. Sistem suntikan bahan api dan teknologi pengecasan turbo yang canggih membuatkan enjin ini mempunyai tahap kuasa dan kecekapan yang mengagumkan.

Varian dan Pilihan

JMC Vigus Pro ditawarkan dalam dua pilihan – White Series untuk pemilik perniagaan yang mengutamakan penjimatan, dan Premium Series untuk mereka yang mementingkan ciri tambahan. Dengan harga RM99,888, White Series dilengkapi dengan enjin diesel PUMA 2.0L TDI yang berkuasa, transmisi automatik 8 kelajuan ZF dengan mod manual pertama dalam kelasnya, dan sistem pacuan empat roda BorgWarner. White Series juga menawarkan tempat duduk yang dibalut fabrik berpori yang nyaman, berbeza dari Premium Series yang menawarkan balutan kulit dan aksesori tambahan seperti DVR, lapisan filem cermin, visor pintu, dan lain-lain.

Warna dan Aksesori

Pelanggan kini boleh memilih warna kelabu Metal Grey untuk JMC Vigus Pro Premium Series, sementara White Series ditawarkan dalam warna putih Arctic White. Aksesori tambahan seperti penutup jendela gulung dan kanopi juga ditawarkan sebagai pilihan, memberikan kepelbagaian dan perlindungan. Semua aksesori ini disertakan dengan jaminan setahun.

Terus Terang

Angka-Tan Motor telah sekali lagi membuktikan komitmen mereka dalam menyediakan produk berkualiti tinggi pada harga yang berpatutan. JMC Vigus Pro White Series adalah trak yang sempurna untuk korporat dan PKS yang memerlukan kenderaan yang boleh dipercayai dan berketahanan tinggi untuk membantu mencapai prestasi perniagaan yang baik. Pada masa yang sama, pelanggan juga diberi peluang untuk memenangi Baucar Petrol BHP bernilai keseluruhan RM20,000 dalam Pertandingan Pandu Uji dan Menang yang diadakan sempena pelancaran. Bagi mereka yang berminat, segera kunjungi bilik pameran atau hubungi 03-5638 6888, atau kunjungi laman web JMC Malaysia: www.jmcmalaysia.com. Trak ini boleh dilihat dan dicuba di 30 pengedar ATM di seluruh negara, disokong oleh rangkaian 20 bengkel servis pasca jualan Tan Chong Ekpress Auto Servis.

JMC Vigus Pro White Series bukan sekadar trak pikap – ia adalah rakan perniagaan yang boleh dipercayai untuk memenuhi keperluan landskap perniagaan yang semakin kompetitif. Dengan tawaran terbaik dalam teknologi dan reka bentuk, ia menampilkan SUV-like design, keselesaan, dan teknologi canggih di dalam dan luaran. Selain itu, fokus pada keselamatan, teknologi, dan sistem responsif menjamin pengalaman pemanduan yang selamat. Enjin diesel PUMA 2.0L TDI, bersama transmisi auto 8-kelajuan ZF, menawarkan kecekapan bahan bakar yang cemerlang dan prestasi pemanduan, beradaptasi dengan pelbagai keadaan untuk pemanduan yang lancar dan efisien.

Previous post

Konvoi EV GWM 2023: Pengalaman Menakjubkan

Next post

BYD Destroyer 05 Champion Edition: Kemunculan Elektrik di Malaysia?

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *