Anugerah / VOTY / Pameran Motor

Tawaran Eksklusif GWM ORA Good Cat Dan 3 Model NEV Baharu

GWM memperkenalkan semua ini di Malaysia Autoshow 2023.

Pengeluar kereta China, Great Wall Motor (GWM) telah memperlihatkan sisi baharu dari bendera ORA Good Cat yang bergaya di Malaysia Autoshow 2023, yang diadakan di Malaysia Agro Exposition Park Serdang bersama-sama dengan tiga model New Energy Vehicle (NEV) pintar yang baharu. Mari kita selidik lebih lanjut.

Diletakkan dalam susunan kem, ORA Good Cat berwarna Biru Coral menampilkan kit badan dinamik dan kotak kargo atap, menunjukkan kepelbagaian kenderaan elektrik sepenuhnya untuk memandu di bandar dan pengembaraan luar sambil ORA Good Cat putih memperlihatkan penampilan sporty yang belum pernah dilihat sebelumnya dalam kit prestasi unik.

Lebih daripada itu, GWM Malaysia telah menyediakan pakej kejutan yang hanya tersedia semasa acara 4 hari itu, di mana pelanggan yang membeli ORA Good Cat sebelum 7 Mei 2023 akan menikmati pemasangan pintu belakang elektrik percuma bernilai sehingga RM2,000, dan kredit pengisian bernilai RM1,000 (operator titik cas yang dilantik sahaja). Tawaran terakhir akan tetap sah untuk pembelian sehingga 31 Mei 2023.

Di pameran auto itu, GWM juga memperkenalkan tiga model NEV pintar yang sangat dinantikan, iaitu GWM Cannon, GWM Haval H6, dan GWM Haval Jolion. Model-model ini adalah sebahagian daripada barisan NEV Pintar GWM, yang menampilkan teknologi canggih dan reka bentuk terkini.

Trak pikap GWM Cannon telah diakui di seluruh dunia kerana reka bentuknya yang gagah dan bergaya, luaran teguh dengan dalaman halus, dan prestasi luar biasa. GWM Cannon telah menjadi juara jualan selama 25 tahun berturut-turut dan menyumbang 70 peratus daripada jumlah eksport di China.

Selain itu, model hibrid generasi ketiga Haval H6, GWM Haval H6 adalah SUV yang paling popular di China, kereta nombor satu yang dijual selama 100 bulan terkumpul, dengan 4 juta unit dijual di seluruh dunia. Haval H6 dirumuskan dan direka dengan keselamatan, teknologi, ekonomi, dan reka bentuk yang licin, menjadikannya kenderaan yang sempurna untuk keluarga.

GWM Haval Jolion HEV Hybrid adalah SUV mesra alam yang menawarkan ekonomi bahan api yang unggul. Dengan enjin hibrid turbocharged 1.5 liter dan sistem Transmisi Hibrid Khusus (DHT), kenderaan ini menyediakan kecekapan dan prestasi tinggi dengan keluaran gabungan 139kW dan 375Nm tork. Ia menggunakan platform teknologi modular LEMON dan menghasilkan 243PS dan tork 530Nm. Model ini juga dilengkapi dengan enjin 1.5-liter turbocharged dan kotak gear DCT tujuh kelajuan yang diintegrasikan dengan motor elektrik, menghasilkan keluaran sistem kombinasi 190 hp dan 375 Nm.

Jolion Hybrid mempunyai dua motor elektrik dan dua gear untuk enjin petrol. Ia boleh beroperasi dengan motor elektrik sahaja atau menggunakan enjin petrol melalui gear yang lebih pendek. Dalam ujian, ia mengambil masa 8.2 saat untuk mencapai kelajuan 100km/j.

Model ini datang dengan pelbagai ciri keselamatan dan teknologi termasuk sistem pemanduan autonomi Level 2+, roda aloi 18 inci, lampu LED, stereng berlapis kulit, tempat duduk hadapan yang boleh dipanaskan, kawalan iklim dua zon, sunroof panorama, dan skrin multimedia sentuh 12.3 inci.

GWM Haval Jolion HEV Hybrid bukan sahaja menawarkan ekonomi bahan api yang unggul, tetapi juga memberikan pengalaman pemanduan yang selesa dan ciri-ciri keselamatan yang terkini. Ia adalah pilihan yang menarik bagi mereka yang mencari SUV dengan prestasi tinggi dan ciri-ciri ramah alam.

Previous post

Peugeot e-2008 EV SUV Dipamerkan Di Malaysia Autoshow 2023

Next post

Proton X50 Edisi R3 Rayakan Ulang Tahun Ke-20 R3

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *