Bisnes

Pusat Pengalaman 4S GWM Malaysia Pertama di USJ Subang

“Membuka Pintu ke Peluang Baru dalam Industri Automotif Malaysia”

GWM Malaysia baru-baru ini telah melancarkan Pusat Pengalaman Komprehensif 4S pertamanya, berlokasi di USJ Subang. Sebuah pusat pengedar yang megah menempati kawasan seluas 3 ekar, ini merupakan langkah penting dalam usaha GWM Malaysia memperluas rangkaian pengedar mereka di negara kita, dalam kerjasama dengan Superhub Auto.

@gohedgostan Pusat 4S GWM USJ dirasmikan! #gwm #gwmmalaysia #greatwallmotor #greatwallmotormalaysia #tiktokviral #fyp #foryoupage #like #follow #explore #repost #tiktoktrend #explore ♬ Jericho A capella – Iniko

Pusat pengalaman ini merangkumi semua elemen penting yang menentukan pengalaman pelanggan – jualan, servis, alat ganti dan juga badan dan cat. Mike Cui, Pengarah Urusan GWM Malaysia, dengan bangga merasmikan pusat 4S ini, menekankan keinginan GWM untuk memberikan pengalaman pelanggan yang lancar dan berpusatkan pelanggan.

Ini bukan hanya soal penjualan kereta, tetapi juga tentang menjaga kereta tersebut dan menjaga hubungan dengan pelanggan. Itulah sebabnya GWM sedang mencari pengedar yang berkualiti tinggi untuk menambah kepada rangkaian mereka, sebagai sebahagian daripada inisiatif untuk memastikan kepuasan pelanggan dalam jangka panjang.

Perlu diingatkan juga, Pusat Pengalaman ini bukan sahaja tempat untuk membeli kereta baharu. Ia juga merupakan tempat yang sesuai untuk melihat dan merasai model-model terkini dari GWM, seperti HAVAL H6 dan GWM CANNON, dua SUV yang sangat dinanti-nanti yang dijadualkan untuk dilancarkan pada tahun 2023 ini.

GWM Malaysia berdedikasi untuk memastikan pelanggan mereka mendapat akses kepada teknologi automotif terkini dan produk berkualiti tinggi. Namun, bukan hanya itu sahaja – mereka juga berkomitmen untuk menyediakan servis selepas jualan yang unggul, memastikan setiap pemilik kereta HAVAL dapat merasa yakin dan tenang.

Kami di Gohed Gostan amat teruja untuk melihat perkembangan ini dalam industri automotif Malaysia. Dengan pembukaan Pusat Pengalaman Komprehensif 4S ini, GWM Malaysia tidak sahaja menunjukkan kemampuan mereka untuk berinovasi dan beradaptasi, tetapi juga komitmen mereka untuk memberikan pengalaman pelanggan yang tiada tandingan. Selamat maju jaya, GWM Malaysia!

Untuk maklumat lanjut, layari www.gwm.com.my atau kunjungi Pusat Pengalaman Komprehensif 4S GWM di USJ, Malaysia.

Pusat Pengalaman Komprehensif GWM (Bilik Pameran 4S) Superhub Auto Services Sdn Bhd

Alamat:                       LOT 61711, PLOT A, Persiaran Subang Indah Kawasan

Perindustrian Subang USJ 1, 47600 Subang Jaya, Selangor Subang USJ

No. telefon:                +60 11-5960 0133

Waktu perniagaan: Isnin – Ahad: 9 AM – 6 PM

Previous post

12 Konsesi Lebuhraya Setuju Implementasi Sistem Tol Terbuka

Next post

Honda Mendedahkan Kenderaan Elektrik Terbaru, SUV e:Ny1 Segmen B

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *