Promosi / Tawaran / Peraduan

Promosi Terhad Volvo Car Malaysia Menawarkan Nilai Tambah RM20K!

Promosi Terbaik Hanya pada Mei dan Jun 2023

Volvo Car Malaysia (VCM) kini menyediakan beberapa pakej promosi terbaik di pasaran sehingga akhir Jun 2023. Siapkan diri anda untuk meningkatkan pengalaman memandu anda dengan promosi yang tiada tandingan daripada Volvo Car Malaysia. Mulai sekarang hingga akhir Mei dan Jun 2023, VCM menawarkan peluang terhad untuk memiliki kereta impian anda dengan pelbagai freebies bernilai beribu-ribu Ringgit!

Bermula dengan model hibrid dan plug-in hibrid mereka, S60, V60, S90, XC40 B5, XC90 B5 & XC90 T8, dan XC60 B5 & XC60 T8, semua model ini datang dengan Volvo Car Service Plan Plus bernilai RM12,900 selama 5 tahun. Volvo Car Service Plan Plus menanggung kos penyelenggaraan Volvo anda, termasuk pemeriksaan kesihatan kenderaan, pencucian kereta, dan penggantian komponen wear and tear. Yang lebih menarik, ia boleh dipindahkan kepada pemilik kenderaan seterusnya dan ia merupakan perlindungan daripada kenaikan kos penyelenggaraan akibat inflasi.

Bagi mereka yang mencari pengalaman memandu elektrik yang mengagumkan, XC40 Recharge Pure Electric dan C40 Recharge Pure Electric adalah personifikasi mewah yang mampan. Kedua-dua kenderaan elektrik ini dilengkapi dengan teknologi canggih dan prestasi yang mengagumkan. Sebagai sebahagian daripada promosi Mei-Jun VCM, anda akan menerima baucar wallbox RM7,000 secara percuma, yang membolehkan anda memasang pengecas untuk kenderaan anda di rumah.

Sama ada anda memilih model bukan BEV atau salah satu daripada kenderaan elektrik kami, VCM juga menyertakan pakej Insurans Kereta Volvo tahun pertama secara percuma, dengan batasan RM7,000, memberikan ketenangan jiwa dan penjimatan yang berharga.

Tunggu apa lagi? Manfaatkan tawaran luar biasa ini segera! Promosi ini sah sehingga 30 Jun 2023. Untuk meneroka pelbagai model dan memanfaatkan promosi eksklusif ini, lawati laman web rasmi Volvo Car Malaysia hari ini. Terokailah kemewahan dan inovasi yang hanya dapat diberikan oleh Volvo Car Malaysia!

Lawati laman web Volvo Car Malaysia untuk maklumat lanjut dan untuk menempah ujian memandu anda sekarang! Biar kita sama-sama mengembara dengan Volvo Car Malaysia!

Previous post

Defender 90 P300: Pendek, Padat dan Penuh Berkuasa

Next post

Pengalaman Memandu Porsche Taycan GTS yang Mengujakan

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *