Motosikal / Lain Lain Roda

BMW Motorrad Malaysia Memperkenalkan Motosikal K1600B 2023

BMW Motorrad sedang mengembangkan barisan motosikal pengembaranya dengan yang ini.

BMW Group Malaysia menjemput kami ke acara menarik hari ini di mana BMW Motorrad memperkenalkan dua motosikal baharu termasuk BMW K1600B 2023 serba baharu dan tambahan baharu kepada BMW tourer ini disertai dengan edisi Midnight baharu yang disiapkan dalam serba hitam dengan bekas model berharga RM173, 500 di atas jalan tidak termasuk insurans.

2023 BMW K1600B serba baharu mungkin motosikal jelajah tetapi ia disiapkan dengan lebih kepada jenis badan “bagger”. Ini dipertingkatkan lagi dengan bahasa reka bentuk yang jelas yang digunakan pada motosikal untuk memberikannya kehadiran yang besar di jalan raya. Hanya dengan sekali pandang dan nampak jelas motosikal ini dibina untuk meluncur dari satu destinasi ke destinasi seterusnya.

BMW K1600B 2023 tersedia dalam Black Storm Metallic dan Manhattan Metallic Matte dengan yang terakhir eksklusif untuk varian gaya. Warna-warna ini sesuai dengan gaya “bagger” yang ditakrifkan oleh cermin depan yang dipendekkan dan bahagian belakang yang menarik yang menampilkan penunjuk LED dan lampu brek yang disepadukan ke dalam kotak sisi.

Enjin inline six dengan Engine Protection Guard berwarna hitam melengkapkan rupa garang keseluruhan BMW 2023 K1600B. Enjin sejukan air ini menghasilkan 160hp dan 180Nm. Ini memberikan motosikal itu kelajuan tertinggi 200km/j dan masa 0 hingga 100km/j selama 9.1 saat.

BMW K1600B 2023 adalah lebih daripada sekadar enjin berkuasa dan rupa butch, ia juga merupakan motosikal berteknologi tinggi kerana motosikal ini menampilkan paparan TFT berwarna 10.25 inci dengan Ketersambungan dan Navigasi Peta Bersepadu yang dikuasakan oleh Apl Bersambung BMW Motorrad. Ini juga membolehkan penunggang menikmati komputer on-board ini.

BMW K1600B 2023 dilengkapi dengan storan pengecasan USB-C untuk telefon mudah alih, Penggera Anti-Kecurian, Sistem Penguncian Pusat dan Sistem Audio 2.0. Bar hendal forged yang dilengkapi aksesori juga memastikan perjalanan yang lancar tanpa mengira rupa bumi yang dilalui.

BMW K1600B 2023 juga dilengkapi dengan sistem bantuan penunggang termasuk BMW Motorrad Integral ABS Pro, kawalan kestabilan automatik, kawalan brek, kawalan daya tarikan dinamik, kawalan mula bukit, kawalan pelayaran elektronik, Dynamic ESA Next Generation Gear Shift Assistant Pro, pembantu undur dan kawalan tekanan tayar.

Semua ini menjadikan BMW K1600B 2023 sebagai motosikal pengembara terbaik dalam gaya “bagger” untuk sesiapa sahaja dan ke mana saja. Oleh itu, jika anda suka BMW dan anda suka motosikal, maka motosikal inilah pilihannya, terutamanya jika anda mahukan motosikal yang menjadikan anda kelihatan seperti Batman apabila anda menunggangnya.

Previous post

BMW Motorrad Malaysia Memperkenalkan Motosikal Elektrik Baharu CE 04

Next post

2023, Tahun Menarik Untuk Pembeli Toyota Di Malaysia

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *