Penyelenggaraan

Volvo Certified Damage Repair Centre Pertama Kini Dibuka

Kini anda boleh mendapati pembaikan badan dan cat berkualiti tinggi untuk kenderaan Volvo anda.

Volvo Cars Malaysia (Volvo) baru sahaja memperkenalkan kemudahan perkhidmatan pembaikan badan dan cat khas mereka yang serba baharu melalui pelancaran dua Volvo Certified Damage Repair (VCDR) Centres di Federal Auto Cars dan Glenmarie dan Sime Darby Swedish Auto di Ara Damansara.

Dari kiri: Jeffrey Gan (Managing Director of Retail & Distribution, Sime Darby Motors Malaysia), Jeremy Cheong (Dealer Principal, Sime Darby Swedish Auto), Nick Connor (Head of Commercial Operations of Volvo APEC*), and Charles Frump (Managing Director of Volvo Car Malaysia).

Semua pelanggan Volvo kini akan dapat menikmati perkhidmatan pembaikan badan dan pengecatan berkualiti tinggi hujung ke hujung di lokasi ini dan kedua-dua Head of Volvo Cars APEC, Nick Connor serta Managing Director of Volvo Cars, Charles Frump hadir secara rasmi melancarkan VCDR di kedua-dua lokasi.

Connor berkata, “Kami sangat gembira dapat menyaksikan pencapaian yang telah dicapai oleh Volvo Car Malaysia setakat ini.”

“Daripada pelaksanaan strategi elektrifikasi global hingga menjual XC40 Recharge Pure Electric, kami kini di sini, melancarkan VCDR Volvo Cars untuk merealisasikan lagi visi kami dalam menawarkan standard tertinggi penjagaan selepas jualan kepada pelanggan kami. Kami amat gembira kerana melalui pelaburan yang dibuat oleh rakan kongsi kami, Malaysia kini menjadi negara kedua di rantau ini yang memperkenalkan VCDR.”

VCDR meningkatkan pengalaman selepas jualan dengan menyediakan perkhidmatan pembaikan badan dan cat yang cepat, cekap dan berkualiti menggunakan pengurusan sumber yang menjimatkan kos yang memastikan pengalaman yang mampan di sekeliling. Ini dicapai melalui penggunaan peralatan canggih, berkualiti tinggi dan mengikuti Volvo S.O.Ps yang ketat.

Lebih-lebih lagi, Frump menyatakan, “Kami mahu pelanggan kami pulang dengan kereta Volvo dengan ketenangan sepenuhnya kerana mengetahui bahawa kami bersedia untuk memberikan mereka penjagaan standard antarabangsa Volvo untuk kenderaan mereka. Dengan memperkenalkan VCDR dalam rangkaian pengedar kami, ia membolehkan pelanggan kami menikmati kenderaan yang memberikan mereka jangka hayat sepanjang hayat.”

Kedua-dua lokasi VCDR dilengkapi dengan teknologi terkini dan juruteknik terlatih dan merupakan dua pusat servis Volvo pertama di Malaysia yang memenuhi piawaian VCDR yang ketat. Kedua-dua kemudahan ini meliputi ruang sekitar 11,133 kaki persegi dan ini bermakna mereka boleh mengendalikan sehingga 1,260 kenderaan setiap tahun.

Volvo adalah pemangkin pemanduan yang selamat dan telah mengekalkan standard yang sangat tinggi sejak awal lagi, pusat VCDR adalah buktinya dan kini pelanggan Volvo di Malaysia benar-benar boleh menikmati keseluruhan pengalaman keselamatan Volvo.

batch_Volvo-Cover-1.0

Untuk mengetahui lebih lanjut, hubungi Volvo Ara Damansara di 03-7623 3200 atau Volvo Glenmarie di 016-248 0878 dan jangan lupa, sentiasa kekal selamat di atas dan di luar, jalan raya.

Previous post

Set-Up New Energy Technology Jualan dan Pengedaran EV Dan NEV

Next post

Mercedes EQB 350 Elektrik 7 Tempat Duduk Berharga RM328,888

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *