Berita Auto

Genesis G90 Serba Baharu Dapat Bahagian Dalaman Yang Hebat

Dalaman Genesis G90 sama kagum dengan bahagian luarnya.

Selepas menggoda bahagian luar G90, Genesis akhirnya telah menunjukkan sedan perdana serba baharu mereka secara keseluruhan. Ini termasuk versi sedan standard dan jarak roda panjang. Genesis G90 serba baharu menampilkan bahagian luar paling mewah dalam sejarah syarikat. Ia menampilkan Jeriji Crest baharu dengan Reka Bentuk Seni Bina Berlapis, Lampu Depan Dua Baris ultranipis, hud kulit kerang, tiang-C tebal dan banyak lagi.

Tetapi semua ini sudah ditunjukkan sebelum ini kecuali untuk 12 warna luaran seperti berikut:

Warna Eksklusif G90

Hallasan Green

Capri Blue

Bariloche Brown

Valencia Gold

Maui Black

Other colours

Makalu Gray

Vik Black

Tasman Blue

Seville Silver

Uyuni White

Makalu Gray Matte

Verbier White

Sekarang mari kita bicara tentang apa yang tidak kita tahu sebelum ini.

Dalaman Genesis G90

Bahagian dalamannya mengikut etos reka bentuk “Beauty of White Space” dan direka untuk memuaskan hati pelanggan yang dipandu drebar dan mereka yang memandu sendiri. Bahagian dalamannya menampilkan bolong udara tipis, yang berjalan di sepanjang papan pemuka, Kokpit Bersepadu kereta bersambung/connected car Integrated Cockpit (iiCC). Penggunaan meluas kepingan kaca dan kemasan aluminium mewujudkan rasa analog kelas atasan G90 untuk melengkapkan sebahagian besar kabin digital.

Pemilih transmisi Shift-by-Wire jenis dail elektronik terletak pada konsol tengah. Genesis telah memasang motor di dalamnya yang bergetar apabila gostan dipilih untuk memberi maklum balas yang mencukupi kepada pemandu semasa operasi. Dail lain digunakan di dalam kabin untuk rasa sentuhan yang unik.

Genesis G90 juga mempunyai dua bumbung matahari panoramik untuk kedua-dua barisan penghuni hadapan dan belakang . Ini dikawal secara berasingan dan kedua-duanya dipenuhi dengan lampu mood untuk menambah rasa mewah. Tempat duduk belakang adalah unit individu yang boleh recline secara berasingan untuk keselesaan penumpang. Setiap penumpang juga mendapat ruang simpanan peribadi mereka sendiri pada C-pillar.

Penggunaan bahan lestari yang inovatif telah menghasilkan beberapa potongan yang unik dan baharu dalam G90. Anda akan menemui kayu Newspaper Crown Wood dan Newspaper Stripe dalam kabin ini – kedua-duanya diperbuat daripada memproses semula kertas buangan daripada kehidupan seharian. Bahan kepingan trim lain termasuk logam asli, kayu abu dan permukaan karbon palsu. Ia benar-benar tahap unggul dari segi kemasan.

Lima kombinasi warna dalaman akan tersedia buat permulaanya:

  • Obsidian Black/Mono-Tone
  • Bordeaux Brown/Obsidian Black Two-Tone
  • Glacier White/Urban Brown Two-Tone
  • Modern Gray/Galaxy Black Two-Tone
  • Dune Beige/Velvet Burgundy Two-Tone
Previous post

Satu Maut Selepas Pemandu Tesla Model 3 Hilang Kawalan

Next post

Allianz Malaysia Melantik Sean Wang Sebagai Ketua Pegawai Eksekutif

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *