Promosi / Tawaran / Peraduan

Pemilikan Porsche Cayenne Akan Lebih Mampu Dicapai Mulai Bulan Mac

Mengapa Anda Mungkin Ingin Tingkatkan Kenderaan Semasa Anda Kepada Porsche Cayenne Mac Ini

Cayenne adalah salah satu contoh terbaik kemampuan Porsche untuk menyebar komponen terbaik jenama mereka menjadi sesuatu yang mesra keluarga. Ini merupakan dorongan utama syarikat untuk menghasilkan model pengeluaran dengan jumlah yang lebih tinggi, dan tiga generasi, Cayenne lebih diinginkan daripada sebelumnya. Lebih dari satu juta Cayenne telah terjual di seluruh dunia dan ratusan (jika tidak ribuan) keluarga Malaysia telah mengalami keselesaan, prestasi, keselamatan dan kemewahan SUV ini. Sekiranya anda bersedia membawa Cayenne ke rumah anda, anda mungkin ingin melihat apa yang ada di Sime Darby Auto Performance sekarang.

Sime Darby Auto Performance, pengedar Porsche rasmi di Malaysia, menjalankan kempen Overtrade yang disesuaikan khusus untuk pemilik Cayenne sedia ada. Sama ada anda mempunyai model Porsche generasi pertama, generasi kedua atau yang lain, anda boleh memanfaatkan tawaran hebat ini.

Terdapat tiga faedah utama untuk program Overtrade ini. Yang pertama, tentu saja, overtrade yang tinggi.

Porsche-Cayenne-front-left-2.0
Porsche-Cayenne-front-porch-3.0
Porsche-Cayenne-back-left-4.0
Porsche-Cayenne-front-left-5.0
Porsche-Cayenne-cockpit-2-6.0

Overtrade Tinggi

Dari apa sahaja jenis kenderaan yang anda datang, sama ada SUV, kereta sport atau sedan mewah, Porsche Cayenne baharu akan memenuhi peranannya dengan lebih baik. Ianya akan menjadi lebih praktikal daripada kebanyakan SUV di luar sana dengan ruang boot 745-770 liter. Ia mungkin akan mengungguli kereta yang anda miliki sekarang dengan minimum 335hp pada model asas. Ia juga akan menjadi lebih mewah, selesa dan sporty daripada kereta yang anda pernah miliki – ini adalah Porsche yang kita bicarakan di sini.

Memanfaatkan kempen Overtrade ini memang berbaloi, tidak kira apa yang anda miliki sekarang. Anda akan mendapat nilai trade-in yang lebih tinggi untuk kenderaan semasa anda daripada yang ditawarkan oleh kebanyakan peniaga. Dalam beberapa kes, mungkin cukup untuk membayar pendahuluan Cayenne baharu dan lagi. Oleh itu, berbincanglah dengan Perunding Jualan Porsche secepat mungkin untuk mendapatkan idea sekiranya Cayenne baharu sesuai dengan keperluan gaya hidup anda.

Kadar Faedah Rendah

Sekiranya itu tidak cukup alasan untuk mempertimbangkan untuk mendapatkan Cayenne baharu, pertimbangkan betapa rendahnya kadar faedah mereka bulan ini. Hanya untuk Mac 2021, Sime Darby Auto Performance menawarkan pembiayaan dengan kadar faedah serendah 1.96%! Itu sangat rendah. Selalunya, pinjaman sewa beli berlegar antara 3% hingga 3.5%. Malah yang paling rendah hari ini nampaknya berada pada tahap 2.5%.

Porsche-Cayenne-back-left-7.0
Porsche-Cayenne-front-interior-8.0
Porsche-Cayenne-front-left-2-9.0
Porsche-Cayenne-back-left-rolling-10.0
Porsche-Cayenne-back-right-rolling-11.0
Porsche-Cayenne-front-right-12.0
Porsche-Cayenne-front-right-rolling-13.0
Porsche-Cayenne-front-left-3-14.0
Porsche-Cayenne-armrest-back-15.0

Pakej Premium yang dipertingkatkan secara PERCUMA

Mungkin alasan terbaik untuk membeli Cayenne bulan ini adalah kenyataan bahawa Sime Darby Auto Performance secara praktikal memberikan peralatan pilihan bernilai lebih dari RM83,000 untuk semua Cayenne baharu. Pakej Premium untuk Cayenne merangkumi sebilangan besar peralatan yang hebat. Ini termasuk:

  • Porsche Active Suspension Management (PASM)
  • 21” RS Spyder Wheels
  • Sistem Porsche Dynamic Light (PDLS)
  • Park Assist dengan Surround View
  • BOSE Surround Sound System
  • Four-zone Climate Control
  • Dan banyak lagi

Terdapat beberapa sebab yang lain untuk memikirkan pertimbangan untuk menaik taraf kepadea Cayenne baharu. Potongan harga SST yang berterusan untuk kereta baharu akan berakhir pada bulan Jun, yang lebih cepat daripada yang disangka! Dan dengan potongan harga seperti ini, semakin mahal kereta, semakin banyak penjimatan anda. Model Cayenne pada masa ini sekitar RM30,000 lebih murah hanya dari diskaun SST. Terdapat banyak nilai untuk mempertimbangkan Cayenne baharu sekarang, jadi lawatilah SDAP Porsche Center terdekat anda sebaik saja anda dibenarkan.

Bagi peminat Porsche di selatan, anda kini dapat menikmati Cayenne di galeri penjualan Porsche di Eco Spring.

Untuk lebih maklumat, kunjungi SDAP Porsche Center terdekat:

Porsche Centre Ara Damansara:

http://bit.ly/upgradewithcayenne-PCAra

Porsche Centre Sungai Besi:

http://bit.ly/upgradewithcayenne-PCSgBesi

Porsche Centre Penang:

http://bit.ly/upgradewithcayenne-PCPenang

Porsche Centre Johor Bahru:

http://bit.ly/upgradewithcayenne-PCJB

Previous post

Alat Ganti R32 GT-R NISMO Heritage Akan Dicetak 3 Dimensi

Next post

Kia Stinger Facelifted Pada Tahun 2021 Dan Ia Mungkin Dilancarkan Di Malaysia

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *