Promosi / Tawaran / Peraduan

Audi A5 Sportback Menawarkan Lebih Banyak Daripada Saingan + Video

Pandu uji dan bandingkan ciri dengan saingnya yang terdekat dan anda akan segera mengetahui nilainya.

Untuk bulan Jun ini sahaja, Euromobil menawarkan kadar faedah serendah 0% untuk model terpilih. Dan jika anda mencari satu kereta yang menggabungkan atletik kereta sport dengan keanggunan dan fungsi sedan, anda harus melihat A5 Sportback.

Audi A5 Sportback price list

Keluarga Audi A5 adalah mengenai kesukanan, kemampuan atletik dan reka bentuk avant-garde. Sportback memberikan sedikit kepraktisan pada barisan model dengan mengambil elemen coupé seperti tingkap tanpa bingkai dan garis atap yang miring, dan menambahkan 2 pintu tambahan dan pintu belakang untuk kemudahan akses. Audi juga telah memberikan peningkatan reka bentuk A5 Sportback yang memberikannya watak yang unik.

Perhatikan garis bahu, yang memanjang sepanjang kenderaan, membentuk gelombang 3D. Sorotan lain ialah hujung depan rata dengan gril Singleframe versi rendah dan lebar. Tepat di atas itulah hud yang diilhamkan oleh powerdome A5, yang menandakan kekuatan enjin. Di Malaysia, Audi A5 Sportback dilengkapi dengan roda aloi multi-spoke 19 inci yang dihiasi perak. Indikator putaran berturutan dan corak lampu LED moden menyusun falsafah reka bentuk futuristik Audi pada A5.

Audi A5 Sportback specifications

Di dalamnya, anda akan dapati bahawa A5 Sportback seluas sedan, dengan banyak kepingan teknologi Audi yang unik. Dari Cockpit Maya 12.3 “, hingga infotainment bebas 8.3” yang dikendalikan dengan MMI Navigation ditambah dengan MMI Touch dan tombol putar. Selebihnya kabin A5 Sportback adalah contoh kualiti pembuatan Audi tanpa kompromi dan keanggunan halus.

Audi A5 Sportback equipment list

Selebihnya kereta juga dilengkapi dengan semua ciri keselamatan dan kemudahan penting yang ada. Yang mesti anda lakukan adalah fokus pada pemanduan yang menyeronokkan.

A5 Sportback mempunyai mesin TFSI 2 liter yang baik untuk tork 252hp dan 370Nm yang besar. Hanya dalam 6.0 saat, A5 Sportback akan melengkapkan pecutan abad, dan sistem pacuan semua roda quattro milik Audi memberikan daya tarikan optimum pada kelajuan apa pun di sudut mana pun. Selain itu, anda mempunyai paddle shifter untuk mengendalikan transmisi klac dwi-kelajuan 7 kelajuan secara manual. Ini menjadikannya perjalanan hujung minggu yang menyeronokkan, dan jika perjalanan itu melibatkan banyak bagasi, but 480 liter lebih daripada mampu menampungnya. Ruang but ini dapat diperluas lebih jauh dengan menjatuhkan tempat duduk belakang. Kemudahan memuat dan memunggah dijamin, kerana pintu belakang boleh dibuka secara elektronik menggunakan kunci fob.

Dengan harga RM339,900, Audi A5 Sportback adalah pemacu harian yang melakukan semuanya. Pastikan anda lawati pengedar Euromobil tempatan anda untuk memanfaatkan promosi masa terhad ini untuk Audi A5 Sportback.

Untuk janji temu atau mendapatkan maklumat terkini mengenai harga, sila layari: https://bit.ly/EuromobilAppointment

Audi A5 Sportback gear shift

Spesifikasi Audi A5 Sportback TFSI Quattro:

Enjin: 4-cylinder Direct Injection Turbo

Displacement:  1984cc

Transmisi:  7-Speed S-Tronic

Max kuasa: 252bhp @ 5000-6000rpm

Max tork: 370Nm @ 1600-4500rpm

Top Speed: 250km/h 

0-100km/h: 6.0saat

Euromobil June 2020 special offer

Previous post

Senarai Harga Baharu Mazda

Next post

Senarai Harga Baharu BMW dan MINI

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *