Bisnes

Bentley Meningkatkan Pengeluaran Untuk Pembeli China

Wang besar di China nampaknya sedang berkembang.

Bentley Motors mungkin mempunyai rekod penjualan 2020 yang baik ketika mereka memulakan tahun ini dengan sekitar 8,000 pesanan. Ini berlaku setelah Bentley akhirnya mengatasi kelewatan dalam melancarkan coupe Continental GT baru dan convertible.

Sedan Flying Spur dilancarkan dan sekitar 20 peratus dari 8k pesanan berasal dari China. Jenama kereta mewah ini baru sahaja mengumumkan bahawa semua 40 peruncitnya di seluruh China kini dibuka sepenuhnya.

Penjualan untuk semua pembuat kenderaan di China meningkat 0.9 peratus menjadi 2 juta kenderaan pada bulan April tahun ini, menurut Persatuan Pengilang Automobil China, yang memberi pembuat harapan bahawa negara itu mengalami pemulihan berbentuk V.

Bentley telah menerapkan pelbagai langkah perlindungan kesehatan untuk mencegah penyebaran covid-19 di kilang Crewe-nya. Itu termasuk penggunaan wajib topeng muka, pergerakan sehala melalui kilang, dan tandas terpisah dengan hanya mereka yang tertera di pintu yang dapat menggunakannya. Di pejabat dan kantin, kakitangan dipisahkan dengan skrin plastik.

2020 Bentley Flying Spur Front

Penjarakkan

Keperluan untuk memastikan pekerja mematuhi penjarakkan 2 meter bermakna pengeluaran Bentley hanya dapat berjalan pada separuh kelajuan, kata Hallmark.

“Sekiranya jarak sosial berjarak 1 meter dan bukannya 2 meter, kita boleh terus bekerja seperti sebelumnya. Menjauhkan semua orang sejauh 2 meter adalah sangat sukar, ”katanya.

Separuh daripada 4000 kakitangan Bentley kembali bekerja di kilang, sementara 25 peratus bekerja dari rumah. Selebihnya 25 peratus adalah pada skema pembayaran pemerintah Inggeris, yang membayar pekerja 80 peratus dari gaji mereka untuk tinggal di rumah.

2020 Bentley Flying Spur Cabin

Bentley menimbun komponen menjelang kawalan pergerakan menggunakan gudang yang dibina khusus untuk menyimpan alat ganti agar tidak tersekat dari kemungkinan Brexit tanpa perjanjian.

Bentley juga telah menemui pengganti untuk bahagian yang dibekalkan oleh China pada peringkat awal penyebaran coronavirus.

Bentley mengatakan kilang Crewe akan tetap pada kapasitas 50 peratus selama “beberapa minggu” hingga persyaratan jarak 2 meter dijatuhkan.

Sehingga itu, masa takt (masa yang diperlukan untuk kereta melalui setiap stesen pengeluaran) dua kali ganda kerana setiap stesen dibahagi kepada dua.

Pengeluaran SUV Bentayga dan sedan Mulsanne bermula pada hari Isnin, sementara rangkaian Continental GT dan Flying Spur akan bermula minggu depan. Flying Spur generasi ketiga kini hadir dengan teknologi fokus pemandu seperti stereng empat roda; pemacu semua roda aktif (yang default pacuan belakang); dan transmisi automatik 8-kelajuan pergeseran cepat, dua-klac. Seperti Continental GT yang baharu, Spur baharu ini mendapat kekuatannya dari turbo turbin Bentley, 6.0 liter twin-turbo W-12 yang menghasilkan 626hp dan tork 664 kaki-lbs yang besar. Ini adalah masa pecut sifar hingga 60 mph dalam masa 3.7 saat yang mengagumkan.

Previous post

Tuner Thailand Memberi Raptor Ford Ini Penampilan Yang Hebat

Next post

Alfa Dan Fiat Mengetepikan Pembayaran Pinjaman Untuk Pelanggan Di UK

Ross Hadi

Ross Hadi

14 tahun bikin burger, 21 tahun mengacara, 8 tahun borak kereta dan kini ... berkongsi sama!

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *