Berita Auto

Bentley Flying Spur 2019 Dilancarkan Di Goodwood

Bentley Motors baru sahaja memperlihatkan kepada dunia sedan perdana baharu dan mereka dengan cepat menyatakan bahawa hanya segelintir negara akan mendapat kereta ini terdahulu. Sayang sekali. Malaysia TIDAK dalam senarai penerima pertama dan ini membuka kesempatan kepada pengimport swasta untuk cuba mendapatkan beberapa unit untuk menampung rakyat Malaysia yang kaya raya yang mahu dilihat dalam satu daripadanya sebelum kawan kaya mereka yang lain dahulu.BHP Banner Bentley Flying Spur

Flying Spur baharu adalah gabungan unik prestasi, reka bentuk kontemporari dan teknologi intuitif. Ia memberikan pengalaman yang menggembirakan bagi kedua-dua pemandu dan mereka yang lebih suka dipandu.

Dengan bentuk yang mantap namun memerintah, perincian rumit dan garis reka bentuk yang tajam, Flying Spur baru mempunyai persona jalan tegas. Di dalam, bahan-bahan sentuhan dan ketukangan moden bergabung untuk mewujudkan persekitaran yang bergaya dan tenang.

Penghalusan yang sama mengalir ke dalam prestasi kereta. Berkuasa dan dinamik, kereta secara automatik menyesuaikan diri dengan persekitaran yang berubah-ubah dan keadaan memandu. Pintar dan  My Bentley Connected Car intuitif disepadukan dengan lancar, membolehkan anda membentuk perjalanan anda sendiri.

Lihatlah dengan lebih dekat dan temui kereta yang dibina tanpa kompromi. Berkuasa, tetapi halus. Dinamik, namun tenang. Kontemporari, namun berbeza. Flying Spur baharu adalah muktamar empat pintu pintu definitif. Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai kereta yang menarik ini, hubungi peniaga Bentley tempatan anda.Bentley FS 2

Previous post

Biar Betul? Proton X50 Dibuka Untuk Tempahan?

Next post

Aprilia RSV4 1100 Factory Masuk Pasaran Malaysia - RM159,900

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *