Konsep / Lakaran / Intipan

Nissan X-Trail Generasi Seterusnya Mungkin Berupa Seperti Ini

Nissan X-Trail telah wujud selama 20 tahun dan pada masa itu kami telah melihatnya berubah dari sebuah SUV 5-tempat duduk berkotak ke 7-tempat duduk yang lebih besar. Perubahan ini berlaku sepanjang perubahan model 3 generasi dan sebelum Mazda timbul dengan CX-5nya, ia adalah salah satu daripada beberapa model yang boleh memberi saingan kepada CR-V. Sekarang model generasi ke-4 sedang dirancangkan untuk pelancaran. Dokumen paten yang bocor dari Brazil seolah-olah memberi kita gambaran yang baik mengenai rupanya yang akan datang. Ingat bahawa di sesetengah pasaran model ini dikenali sebagai Rogue. Ada kemungkinan bahawa X-Trail akan mengambil arah yang berbeza untuk model generasi yang akan datang, tetapi itu tidak mungkin. Laman web Nissan Brazil tidak menunjukkan tawaran X-Trail atau Rogue, jadi mungkin juga mereka akan menghasilkan model baru untuk segmen ini, mungkin sesuatu yang dibuat khusus untuk keperluan rantau ini. Tetapi masa ini, mari kita anggap bahawa ini adalah X-Trail generasi ke 4.

Dari siluetnya, jelas Nissan tidak akan memecahkan acuan. Walaupun ia kelihatan seperti setiap panel telah direka semula, bentuk keseluruhan kelihatan akan dikekalkan. Ia bukan perubahan reka bentuk yang besar yang kita lihat antara X-Trail gen kedua dan ketiga. X-Trail.

Ini gambar X-Trail Gen 3 sebagai peringatan bagaimana rupa semasanya.

Reka bentuk keseluruhan lebih kasar daripada model yang akan keluar, dengan gril depan yang lebih besar dan lebih agresif. Selebihnya badan kelihatan sedikit lebih angular berbanding sebelumnya.

X-Trail semasa boleh didapati dari Edaran Tan Chong Motor dalam beberapa konfigurasi termasuk varian petrol 4X4 serta versi berkuasa Hibrid.

Siaran Media

Edaran Tan Chong Motor (ETCM) today announced the tentative official price for the new Nissan X-Trail Facelift with Advanced Safety technologies.

“With Nissan Intelligent Mobility, we will drive with greater awareness, even getting an assist when we need it most. Nissan Intelligent Mobility is changing the way we drive forever, and it is here for everyone right now.

“ETCM is proud to announce that the new X-Trail Facelift comes with more features and no price increase. As one of Malaysia’s most popular SUV, we are offering Nissan Intelligent Mobility features not only on the top variant (Hybrid), but also on 2 other variants (2.5L 4WD and 2.0L 2WD MID).

“For those who seek exceptional fuel efficiency and performance, we offer the Hybrid, and for those who seek all-terrain adventures, we offer the powerful 2.5L Intelligent 4×4, while those who seek greater value, we offer the 2.0L MID. With more advanced technologies, our goal is to provide a smarter, safer and sensational SUV that delivers maximum value and satisfaction to our customers.” said Mr Christopher Tan, Sales and
Marketing Director of ETCM.

Previous post

Tambahan Sekatan dan Penutupan Jalan Baharu Untuk PKP Fasa 2

Next post

BMW M8 Gran Turismo Talaan G-Power Dapat 820Bhp

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *