Motosikal / Lain Lain Roda

Harley Davidson Adalah Peneraju Motosikal Elektrik

Selama 116 tahun, Harley Davidson telah menjadi nama yang paling terkenal dalam industri motosikal. Syarikat itu nampak gayanya tidak akan perlahan langsung apatah lagi dengan pengumuman 2 konsep baharu yang mungkin menentukan masa depan motosikal elektrik. Elektrik diperlukan untuk mengurangkan pelepasan karbon, dan membuat motosikal legenda ini lebih mampu milik. Pakar dari YourMotoBro.com sudah agak samada revolusi itu benar-benar akan datang.

Mukasurat Baharu

Langkah ke dalam elektrifikasi telah ditentukan oleh syarikat itu bila mereka mengumumkan secara terbuka rangkaian jangka panjang dan pelan pertumbuhan pengguna. Matlamatnya adalah untuk menyerang segmen baharu pasaran motosikal. Barisan lampu LED Harley Davidson baharu telah menjadi salah satu penyelesaian yang paling cekap tenaga di pasaran. Itu hanya permulaan. Langkah seterusnya ialah memimpin elektrifikasi enjin seluruh dunia dan memberi inspirasi kepada pemandu untuk beralih dari unit petrol tradisional.

Harga untuk barisan yang akan datang akan bermula dari hanya beberapa ribu ringgit, dengan model LiveWire baru-baru ini dikeluarkan yang paling mahal. Anda boleh menempah sekarang dengan harga $29,799.

Seronok, Mudah, Individu

Syarikat itu inginkan barisan baharu ini lebih mudah untuk penunggang, bukan hanya kerana ianya murah. Kedua-dua model itu dikatakan boleh didapati untuk penunggang yang tidak mempunyai lesen motosikal. Bersama dengan pembelajaran yang mudah, ia akan memulakan ceruk motosikal baru.

Bateri baharu boleh dikeluarkan supaya anda boleh membawanya masuk ke rumah atau ke pejabat dengan tangan, dan mengecas melalui dok yang dipasang di mana-mana soket standard. Caj LiveWIre hingga 100% dengan dok khas hanya dalam 60 minit, jadi kami boleh harapkan yang 2 ini dicas lebih cepat.

Titik terakhir dan yang paling penting ialah kepelbagaian reka bentuk. Harley Davidson menjangkakan ia menjadi peluang paling menarik bagi penunggang masa depan. Powerplant elektrik membolehkan para jurutera menghasilkan pelbagai bentuk dan penyelesaian yang tidak pernah berlaku sebelum ini untuk sebarang tujuan. Anda boleh menyemak senarai lengkap model 2020 kuasa elektrik dan bahan api di laman web rasmi.

Masa Depan Terdekat

Kedua-dua model konsep sudah dapat digunakan, dan siri LiveWire kini di pasaran. Itulah sebabnya YourMotoBro.com yakin bahawa tahun 2020 akan menjadi tahun yang paling cerah bagi Harley Davidson. Teruskan pembetulan tetapi buat masa ini, kita jangan lupa untuk menyediakan gear terbaik untuk kenderaan elektrik baharu anda.

Previous post

Mat Moto Dengan Langkah Silat Langgar Kereta

Next post

Kereta Dasawarsa DSF.my

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *