Berita Auto

Kemaskini Audi S4 Untuk Tahun 2020 Dengan Keseronokan Visual

Facelift Audi A4 Sasar BMW 3 Dan Mercedes.

BHP Banner Audi A4

Ini dia bAudi A4 yang dikemas kini. Kereta ini menjadi asas kepada barisan Audi sejak pertengahan tahun 1990-an dan ini merupakan perubahan paling ketara yang telah diterima oleh generasi kelima B9 sejak dilancarkan pada tahun 2016.

audi-s4-10

Kemas kini yang paling penting, seperti yang disebutkan oleh pemasar di Ingolstadt (ibu pejabat Audi), ke A4 pada tahun 2020 adalah sistem hibrid ringan baharu yang sangat ringan dan hanya sebahagian hibrid.

audi-s4-9

Kami bagaimanapun merasakan bahawa perubahan paling ketara adalah kemas kini visual bersama dengan kemas kini kabin.

audi-s4-8

Saingan langsungnya dari Jerman, BMW 3 Series baru dan Mercedes-Benz C-Class mempunyai bahagian jualan yang paling besar di Malaysia, tetapi Audi di Malaysia baru-baru ini telah bangkit semula dan sedang dalam proses menayang taringnya kepada pesaingnya dengan pembaharuan model dan tawaran produk yang lebih besar sambil mengekalkan status CBUnya sahaja.

audi-s4-7

Enjin yang akan ditawarkan termasuk tiga enjin petrol TFSI 2.0 liter semua dengan sistem hibrid 12V ringan dengan output tenaga antara 150 hingga 244 bhp yang sihat.

audi-s4-6

Model S4 yang akan menyaingi Mercedes-AMG C43 yang popular akan ditawarkan hanya dengan enjin TDI 3.0-liter yang dikendalikan dengan sistem hibrid ringan 48V yang menghasilkan jumlah output kuasa kepada 347bhp dan tork 700Nm.

audi-s4-5

Enjin itu akan dikendalikan dengan transmisi automatik 8-kelajuan dengan Quattro all-wheel-drive dan perbezaan dan suspensi sukan dengan redaman berubah.

audi-s4-4

Diesel yang mereka mahu mestilah menggunakan bahan api berkualiti tinggi yang Malaysia tidak ada buat masa ini dan ini mungkin menghalang ketibaannya di sini.

audi-s4-3

audi-s4-2

 

Previous post

Pikap Porsche Mungkin Menjadi Kelahiran Semula Kejayaan Cayenne

Next post

Kenapa Jualan Camry, Accord, Mazda6, Optima & Sonata Perlahan?

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *