Konsep / Lakaran / Intipan

Pikap Porsche Mungkin Menjadi Kelahiran Semula Kejayaan Cayenne

Dan anda mungkin membeli satu hanya kerana … anda boleh!

BHP Banner Pikap Porsche

Dengan empat pintu, tempat duduk mewah yang selesa untuk lima, ruang untuk keperluan peralatan keluarga untuk menikmati gaya hidup aktif, dan kapasiti menunda lebih daripada 7,700 pound, Porsche Cayenne adalah Porsche pertama untuk menyediakan utiliti yang sebenar pada tahun 2003. Generasi selepas generasi, ianya tidak mengecewakan pembeli dan terus menjadi model Porsche yang paling berjaya.

Pengkritik ketika itu mengetawakan Porsche dan mengatakan bahawa mereka bodoh untuk cuba dan bersaing dengan SUV mewah yang mantap seperti Range Rover, BMW X5 dan Mercedes ML.

Porsche kini berjaya membuat pengkritik mereka memakan balik kata-kata mereka apabila Cayenne menjadi SUV mewah dengan jualan terpantas di segmen itu dan juga berjaya menyelamatkan Porsche dari masalah kewangan malah menguntungkan dengan berlipat ganda.

Porsche Cayenne mengambil namanya dari salah satu cili merah yang paling pedas, diiktiraf di seluruh dunia sebagai simbol untuk kepuasan yang penuh semangat kehangatan. Dengan 450 kuasa kuda dan pecutan 0 hingga 62 mph secepat 5.6 saat, dan dengan Porsche Traction Management dan teknologi inovatif yang lain yang memberikan keteguhan di lorong laju, pendakian atas batu luncur dan menurun jalan yang curam dan berbatu, Porsche Cayenne adalah utiliti sukan sejati yang pertama.

Porsche sudah mempunyai teknologi off-road yang berupaya. Porsche sudah mempunyai kemewahan kabin pada namanya. Jadi, apa yang diperlukan ialah seorang pereka untuk membuat pikap Porsche ini kelihatan lebih diingini daripada yang lain tanpa lari dari DNA reka bentuk Porsche.

porsche-pikap-1

Previous post

Nikmati Kebebasan dan Fleksibiliti dengan Renault Subscription

Next post

Kemaskini Audi S4 Untuk Tahun 2020 Dengan Keseronokan Visual

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *