Bisnes

Volkswagen Meminta Ampun & Menyesal & Berazam Akan Melakukan Yang Terbaik

Volkswagen Group akhirnya mengambil langkah berani dan mengaku kepada peranan mereka dalam “Dieselgate”.BHP Banner Dieselgate VW

Pengakuan ini datang selari dengan siaran berita Kumpulan Volkswagen mengenai rancangan mobiliti elektriknya hari ini dan masa depan. Mereka juga mengeluarkan video yang mengakui peranan mereka dalam “Dieselgate”:

Kempen ini bermula dengan “Hello Light” yang disiarkan malam ini semasa Final NBA Game 3. Iklan siaran terhad ini adalah peluang untuk syarikat berterus-terang mengenai hal diesel itu, mengakui apa yang berlaku dan macam mana ia terjadi. Mesejnya adalah mudah: Yang paling penting adalah bagaimana anda menerimanya.

Fasa “Drive Bigger” kempen bermula 11 Jun. Dalam bentuk, nada dan salinan, pengiklanan menandakan pemulangan iklan Volkswagen yang penuh dengan pemikiran, keseronokan dan kesederhanaan tahun 1950-an dan 60-an mereka. Kempen ini menyoroti armada semasa VW serta armada elektrik yang akan datang. Ianya akan dijalankan di media cetak, serta di TV, platform digital dan sosial.volkswagen-id-2

“Kempen ini adalah untuk semua yang kami telah kecewakan, semua orang yang bersama kami, mereka yang bekerja dengan gila untuk memastikan kami maju dan bagi mereka yang berhenti menyayangi kami,” kata Scott Keogh, presiden dan CEO, Volkswagen Group Amerika. “Kami mempunyai tanggungjawab untuk melakukan yang lebih baik, untuk menjadi lebih besar dan kami berhasrat untuk menanggung tanggungjawab itu.”

Bagi Volkswagen, “Drive Bigger” adalah lebih daripada slogan di laman web atau poster di kedai pengedar. Ini visi jangka panjang untuk jenama dan syarikat, yang disokong oleh komitmen yang berani.

volkswagen-id-3

“Drive Bigger” bermakna Volkswagen Group telah menetapkan sasaran neutraliti karbon global merentasi armada, pengeluaran dan pentadbirannya menjelang 2050, dan merangkumi matlamat Perjanjian Paris untuk membatasi pemanasan global hingga 3.6 darjah Fahrenheit. Menjelang 2025, syarikat itu bercadang untuk mengurangkan jejak karbon globalnya sebanyak 30 peratus.

“Drive Bigger” menekankan segala kebaikan yang kesemua pekerja dan peniaga Volkswagen lakukan. Untuk rangkaian peniaga, ini bermakna mengubah acara jualan dari sesuatu hanya transaksi ke sesuatu yang berkuasa yang memberi manfaat kepada orang dalam komuniti di mana mereka menjalankan perniagaan.volkswagen-id-4

Volkswagen Group telah menjanjikan salah satu komitmen terbesar dunia untuk pengeluaran kenderaan elektrik – pelaburan terancang lebih daripada $ 50 bilion hingga ke 2028, dengan 70 kenderaan elektrik baru yang akan dipasarkan ke seluruh dunia, termasuk pelancaran SUV elektrik padat Amerika yang dirancang pada tahun depan, yang diilhami oleh ID Volkswagen. Kereta konsep CROZZ.

“Drive Bigger” bermakna syarikat akan menggunakan platform dan sumbernya supaya organisasi tanpa-untung, Skor Amerika, boleh menghasilkan dan menyiarkan iklan TV kebangsaan semasa Piala Dunia tanpa sebarang kos.

Kempen itu debut kerja kreatif dari Johannes Leonardo yang berpangkalan di New York, agensi jenama utama Volkswagen dari Amerika.

“Platform jenama yang kami lancarkan dengan Volkswagen akan bertindak sebagai bintang utara bagi syarikat itu untuk mengubah perniagaan mereka,” kata Jan Jacobs, pengasas bersama dan CCO Johannes Leonardo. “Kami memulakan bab yang paling penting dalam sejarah salah satu pengiklan terbaik dunia. Kami berbesar hati kerana diberi peluang menjadi sebahagian daripadanya. volkswagen-id-5

Previous post

Bantuan Kereta Rosak Dengan Hanya RM12.00 Untuk 7 Hari

Next post

Bolehkah Hyundai i30 Fastback 'N' 275PS Ini Menukar Pembeli Kepada Jenama?

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *