Gaya Hidup

Auto Bavaria Menambahbaikkan Pengalaman MINI Di KL

Fikirkan Mini & hanya ada satu bilik pameran yang anda akan pergi untuk membeli Mini baharu anda, Auto Bavaria. Syarikat pengedar BMW yang paling lama berkhidmat & terbesar di Malaysia buat masa ini, Auto Bavaria baru sahaja memperkenalkan bilik pameran MINI yang baharu diubahsuai terletak di tingkat 3 Auto Bavaria Kuala Lumpur. Terletak secara strategik di 362 Jalan Tun Razak, ruang pameran baharu direka untuk menyampaikan pengalaman terbaik dalam kelas, unik dan lebih baik kepada pelanggan.

Berucap di majlis pembukaan rasmi itu, Harald Hoelzl, Pengarah Urusan, BMW Group Malaysia berkata, “Sebagai jenama automotif premium yang berkembang pesat di Malaysia, MINI telah berkembang dari kekuatan ke kekuatan, mencatat pertumbuhan tahunan dua angka yang kukuh tahun demi tahun selama lebih satu dekad sekarang. Jenama menyumbang lebih daripada 1000 kenderaan kepada portfolio BMW Group di negara ini dan kunci usaha ini adalah rakan kongsi premium kami seperti Auto Bavaria yang memainkan peranan penting sebagai titik sentuhan utama kami kepada para pelanggan kami di sini.”

Mengulas di bilik pameran baharu, Jeffrey Gan, Pengarah Urusan Auto Bavaria berkata: “MINI Kuala Lumpur baru lebih daripada sekadar bilik pameran – kami yakin bilik pameran baharu ini akan meningkatkan pengalaman membeli pelanggan kami dan mengukuhkan kedudukan MINI dalam Pasaran Malaysia terutamanya di kawasan Lembah Klang, menarik lebih ramai orang ke kemudahan itu dengan konsep yang tidak konvensional dan unik yang sesuai dengan gaya hidup bandar di Kuala Lumpur.

Tambah Gan, “Sejak pembukaannya pada tahun 2012, MINI Kuala Lumpur telah memperkukuh kedudukannya sebagai salah satu pengedar utama MINI di Malaysia. Ia adalah pencapaian dan penghormatan yang agung untuk diiktiraf secara serantau melalui “MINI Top Dealership Award” di bawah MINI Excellence Club 2017. Anugerah ini adalah bukti keinginan kami untuk kecemerlangan dan berjanji untuk melampaui jangkaan pelanggan dalam kedua-dua jualan dan sesekali; sementara masih selaras dengan warisan dan intipati jenama MINI. ”

Di samping itu, MINI Kuala Lumpur baharu akan mempamerkan sebahagian besar koleksi gaya hidup MINI serta pelbagai aksesori unik yang mengekalkan warisan jenama.

Bertapak di 362, Jalan Tun Razak, MINI Kuala Lumpur yang baharu memancar reka bentuk kontemporari yang bersamaan dengan profil ikonik dan dinamik kereta MINI yang dipamerkan. Dengan kawasan seluas 2248.5 kaki persegi, lantai pameran baharu boleh menampung pameran lima kenderaan yang akan menampilkan model MINI terkini. Ia juga akan menyediakan kawasan ruang tamu yang berdedikasi bagi pelanggan untuk bersantai semasa menjalani proses pembelian atau menunggu kereta mereka diservis.

Semasa upacara pembukaan ruang pameran, Auto Bavaria juga memaparkan MINI John Cooper Works Countryman; dibina untuk pengembara. Dengan harga bermula dari RM 358,888 JCW ini dilengkapi dengan kuasa, saiz dan standard all-wheel-drive yang mengagumkan, ia akan membawa anda di mana-mana jalan membawa anda dan seterusnya.

Pelancaran rasmi telah dihadiri oleh Harald Hoelzl, Pengarah Urusan BMW Group Malaysia, Kidd Yam, Ketua MINI Malaysia, Jeffrey Gan, Pengarah Urusan Auto Bavaria, dan Choong Chin Seong, Pengedar Utama Auto Bavaria Kuala Lumpur; termasuk beberapa eksekutif kanan, rakan kongsi, dan pelanggan MINI.

 

Previous post

MForce Bike Lancar Jenama Motosikal Baharu: WMoto

Next post

Benarkah Facelift Proton Iriz Akan Datang?

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *