Gaya Hidup

Kemudahan Lexus Mutiara Damansara Yang Diperbaharui Mengagumkan

Lexus Malaysia telah membuka pintu kepada kemudahan Lexus yang telah diperbaharui di Mutiara Damansara, menandakan peningkatannya di sebalik menjadi jenama automotif premium sahaja.

Para tetamu kini boleh menikmati gaya hidup mewah Lexus yang indah di dalam kemudahan yang benar-benar meninggikan semua lima deria dan banyak lagi.

Sorotan Lexus Mutiara Damansara baharu termasuk:

• Pusat Lexus ini akan menggembirakan semua deria yang bermula dengan bau Lexus Signature Wild Earth menyambut pengunjung.

• Jualan dan pengalaman perkhidmatan yang lancar dan tanpa wayar di mana pelanggan dan prospek dapat menerima maklumat yang tepat, konsisten dan dikemas kini melalui tablet Lexus Touch.

• Kopi adalah kualiti tertinggi dan diperolehi daripada Cafés Richard, jenama Perancis yang sangat terkenal yang sinonim dengan kafe-kafe Paris yang mewah.

• Pengalaman yang sangat digital dengan paparan LCD sekeliling, konsol maklumat kenderaan digital, status perkhidmatan masa nyata dan bahan bacaan digital yang terdapat di seluruh bangunan.

• Sistem audio Mark Levinson dipasang di ruang akustik untuk tetamu mengalami bunyi audiophile-kualiti yang mereka dapat menikmati dalam kenderaan Lexus.

• Outlet perdana menawarkan ruang runcit yang menawarkan pelbagai barangan premium Lexus Lifestyle Collection yang berkualiti tinggi yang membolehkan pelanggan menikmati sepenuhnya aspirasi gaya hidup mereka.

• Pusat Lexus baru mempunyai Bilik Zen di mana para tetamu boleh menikmati beberapa saat bersantai dengan tenang dengan muzik lembut atau kerusi santai sementara kenderaan mereka menerima penjagaan pakar.

Kemudahan Lexus Mutiara Damansara baharu di Jalan PJU7 / 2 dibuka setiap hari yang mempamerkan model baharu Lexus dan pra-milik serta menawarkan penjagaan yang berkualiti untuk semua kenderaan Lexus. Untuk maklumat lanjut, layari Lexus.com.my

 

Previous post

Studio Reka Bentuk Luar Negeri Aston Martin Pertama Kini Dibuka Di Cina

Next post

Volvo Cars Melabur Dalam Teknologi Fast Charging Oleh FreeWire

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *