Berita Auto

BMW Perkenal Roadster Z4 Terbaru Di Pebble Beach

BMW telah membaik pulih semula roadster mereka. Pada 23 Ogos 2018, di Pebble Beach Golf Links berhampiran Monterey, tempat terkenal Concours d’Elegance ialah tempat pelancaran perdana dunia BMW Z4 baharu.

Edisi terbaru roadster ini meraikan pelancaran perdana dunianya di pentas yang sama pembentangan umum pertama BMW Concept Z4 tahun lepas. Dengan bahasa reka bentuknya yang tulen dan dinamik dan progresif, kenderaan konsep itu menyampaikan visi kereta sukan karismatik yang, terima kasih kepada model pengeluaran, kini menjadi realiti.

Edisi Pertama BMW Z4 M40i memenuhi harapan dalam setiap aspek terima kasih kepada 250 kW / 340 hp yang sangat kuat, enjin enam silinder lurus dan penggantungan sukan dengan peredam yang dikawal secara elektronik, sistem brek M Sport dan sistem kawalan M Sport yang dikawal secara elektronik di dalam penghantaran gandar belakang. Kereta BMW M Performance mengambil masa hanya 4.6 saat untuk pecut dari 0 hingga 100 km / j.

Lampu depan berturap secara vertikal, gril buah pinggang BMW yang mempamerkan reka bentuk jejaring, bonet yang menyerap  di atas roda hadapan, pemisah udara yang besar pada lengkungan roda hadapan dan spoiler tersendiri yang disepadukan ke dalam penutup belakang menyumbang ke arah ciri baru BMW Z4.

Edisi Pertama BMW Z4 M40i baharu menawarkan ciri reka bentuk dan peralatan khusus yang menambah aksen eksklusif kepada bakat sporty kereta itu. Warna badan yang ekspresif di dalam logam Frozen Orange digabungkan dengan topologi tekstil yang lembut yang dikendalikan secara elektrik di antrasit dengan kesan perak, BMW Individual High Gloss Shadow Line, topi cermin luaran hitam dan roda aloi ringan 19 inci yang mempamerkan bicolour, reka bentuk double spoke.

Bahagian dalam model edisi ini terdiri daripada trim kulit hitam Vernasca dengan jahitan hiasan, tempat duduk laras elektrik dengan fungsi ingatan, pilihan cahaya ambien dan Sistem Suara Surround Sound Harman Kardon.

Pelancaran perdana dunia Edisi Pertama BMW Z4 M40i di Pebble Beach ini menawarkan kedatangan eksklusif dan menarik bagi kemunculan jalan raya baru yang akan datang dari roadster generasi baharu ini.

 

 

Previous post

Porsche Hasilkan Model Klasik 911 Turbo

Next post

Kapcai SYM E Bonus 110 (2018) Dilancarkan di Malaysia

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *