Motosikal / Lain Lain Roda

Perkhidmatan Bosch Coup Mobility Bermula Dengan 600 Skuter Elektrik. Bilakah Ia Akan Bermula Di Sini?

Armada 600 skuter elektrik boleh didapati mulai Julai ini di Paris untuk di sewa jangka pendek melalui perkhidmatan Coup Mobility Bosch. Ini adalah bandar kedua, Berlin berupa Coup yang pertama dan Gogoro telah bekerjasama dengan.

Perkhidmatan Coup  menggunakan aplikasi untuk menempah dan menyewa skuter. Pengguna boleh periksa motosikal, menunggang ke destinasi mereka dan tinggalkannya untuk akhiri sewaan mereka. Ia seperti Car2Go, tetapi dengan skuter. Program perintis yang dilancarkan di Berlin musim panas lalu begitu baik, armada ditingkatkan daripada awal 200 sehingga 1,000.

CEO Gogoro Horace Luke melihat Paris sesuai bagi Coup dan Gogoro Smartscooter. “Jika anda pernah ke Paris, anda tahu ia adalah salah satu bandar yang paling sesak di seluruh Eropah,” kata Luke.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Skuter elektrik Gogoro adalah berbeza daripada EV beroda dua terima kasih kepada sistem bateri swappable itu. Ia bukan mengenakan bayaran untuk motosikal itu, penunggang pergi ke GoStation, tukar bateri dan terus jalan. Syarikat itu melancarkan motosikal ini di Taipei dan telah memasang lebih 300 stesen dan menjual 20,000 motosikal ini.

 

 

Previous post

BMW Credit Malaysia Perkenalkan Explore. Love More.

Next post

Bosan Dengan Penampilan Jetta Anda? ... Cuba Ini.

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *