Gaya Hidup

Volvo Trucks Malaysia Lancar FH Series

Volvo Trucks memperkenalkan FH Series, Trak perdana premiumnya, di Malaysia, menawarkan penjimatan bahan api yang terbaik dalam kelas, kebolehpercayaan dan keselamatan.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Direka untuk pemandu dan dibina untuk tahan operasi yang paling berat dan paling mencabar, Volvo FH adalah jarak jauh muktamad yang menetapkan satu standard baru dalam pengangkutan.

Volvo FH menawarkan pengendalian unggul dijayakan dengan teknologi revolusioner Volvo Dynamic Steering  (VDS) yang menyediakan kestabilan stereng sesuai pada kelajuan yang tinggi dan kawalan mutlak pada kelajuan rendah. Ini menjadikan trak kurang sensitif kepada angin lintang dan sangat stabil di atas jalan yang tidak rata

 

 

Electronic Stability Programme (ESP) cekap mengurangkan risiko tergelincir dan rollovers. Dalam situasi berisiko, ciri ini mengena diri sendiri dengan serta-merta mengurangkan kuasa enjin dan brek trak dan treler.

Tidak syak lagi bahawa ekonomi bahan api adalah salah satu keutamaan tertinggi bagi syarikat pengangkutan hari ini. Volvo FH direka untuk menjimatkan bahan api dan beberapa komponen termasuk I-Shift dengan gear crawler membuat trak ini salah satu yang paling cekap bahan api di dunia.

Struktur kabin semua-baharu Volvo FH telah melalui lebih seribu  simulasi kemalangan di Sweden. Ini melebihi apa yang pihak berkuasa memerlukan dan Volvo Trucks melakukan ini dengan hanya satu objektif dalam fikiran: untuk mewujudkan sebuah trak yang selamat yang mungkin bagi pemandu, penumpang dan pengguna jalan raya yang lain.

 

Previous post

Pusat Badan dan Cat Toyota di Kuching Kini Beroperasi Sepenuhnya

Next post

Perodua Total Protect Tawar Ketenangan Jiwa Tiada Tandingan

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *