Berita Auto

UMW Umum Pemenang Pertandingan ‘Toyota Dream Car Art’ 2017

Pertandingan Toyota Dream Car Art fasa nasional anjuran UMW Toyota Motor menutup tirai baru-baru ini dengan lebih dari 1,300 penyertaan diterima. Bagaimanapun, hanya sembilan peserta bertuah dipilih untuk menyertai cabaran peringkat dunia yang akan diadakan pada bulan Ogos tahun ini.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Sembilan pemenang peringkat nasional tersebut adalah: Lim Wei Wen, Choo Han Yean, Chew Xin Ni bagi kategori bawah 8 tahun, Lee Pei Lin, Tan Ee Ven, Lim Xiao Yun bagi kategori 8 – 11 tahun, dan Charmaine Lim, Chee Ying Xuan, Lim Yuan Qian bagi kategori 12 – 15 tahun.

1st-Lim Wei Wen (7yrs)

Pemenang bagi setiap kategori turut menerima hadiah atas usaha masing-masing. Hadiah pertama bagi setiap kategori adalah Apple iPad Mini 4, hadiah kedua pula basikal manakala hadiah ketiga adalah 2 tiket taman tema Legoland di Johor.

1st-Lee Pei Lin (11yrs)

Kesemua karya seni yang memenangi peringkat nasional akan dihantar ke TMC di Jepun untuk pemilihan terakhir bagi pertandingan peringkat dunia. Pemenang akan memenangi lawatan ke Tokyo untuk menghadiri majlis anugerah.

1st-Charmaine Lim (14yrs)

 

Previous post

Nissan Lannia Mungkin Dinamakan ‘Bluebird’ Untuk Malaysia

Next post

Infiniti QX80 Monograph Bakal Muncul di New York Auto Show

Amirul Mukminin

Amirul Mukminin

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *