Gaya Hidup

Dari Probationary Ke Profesional Dengan Projek “Polo P” Volkswagen

Volkswagen Passenger Cars Malaysia (VPCM) melancarkan projek sulungnya “Polo P”, khusus untuk mendidik dan memperkasakan pemandu berlesen baru dengan kemahiran dan pengetahuan untuk kekal selamat di jalan raya.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Projek “Polo P” akan diadakan di kampus kolej dan universiti terpilih, dan sepanjang hujung minggu, peserta diajar penyelenggaraan asas kereta, pemeriksaan visual, duduk dan  cara memegang stereng yang betul, dan pemanduan berhemah termasuk brek kecemasan, dan laluan slalom.

Semua latihan memandu akan menggunakan  Polo hatchback  1.6L – mungkin kecil tetapi seronok. Kederaan sesuai untuk mereka yang masih muda – dan muda di hati, Polo 1.6 liter dan transmisi automatik 6-kelajuan dengan Tiptronic, menawarkan pengalaman pemanduan yang bersemangat dengan tork maksimum 153Nm, dan penggunaan bahan api hanya 6.3L bagi setiap 100km .

“Polo P” Projek ini telah  bermula hujung minggu ini di UTAR (Universiti Tunku Abdul Rahman) Sg kampus Long. Tarikh dan tempat kampus adalah seperti berikut:

Date/Time Location
25 & 26 March UTAR Campus, Sungai Long
8 & 9 April Nilai University, Seremban
8 & 9 Julai Taylor’s University Lakeside Campus, Subang Jaya
19 & 20 Ogos Sunway College, Johor Bahru

Untuk mendaftar dan untuk mendapatkan maklumat terkini mengenai lokasi projek “Polo P” seterusnya, lawati www.volkswagen.com.my hantar mesej peribadi di laman Facebook Volkswagen.

Previous post

Allianz Malaysia Menggalakkan Keselamatan Jalan Raya Melalui Kempen di Bukit Tinggi

Next post

BMW X2 Disahkan Untuk Pengeluaran

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *